×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲ دی , ۱۴۰۴

بانک توسعه صادرات ایران از مشتریان خود برای شرکت در نظرسنجی به منظور رتبه بندی بانک ها در شاخص‌های صیانت از مشتریان، دعوت کرد.

هم‌زمان با برگزاری «نخستین رویداد تنظیم‌گری و نظارت؛ همایش صیانت از مشتریان بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی، چالش ها و راهکارها» در تاریخ ۲۲ دی‌ماه سال جاری، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، نظرسنجی صیانت از مشتریان بانکی را از تاریخ ۱۹ آذرماه ۱۴۰۴ آغاز کرد. این فرآیند تا ۱۵دی‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، این نظرسنجی با هدف دریافت ارزیابی مشتریان از جنبه‌هایی همچون رفتار و تعامل کارکنان، سرعت و کیفیت خدمات، شفافیت اطلاعات بانکی، سهولت استفاده از خدمات الکترونیکی و نحوه رسیدگی به شکایات طراحی شده است و نتایج آن، یکی از مبانی اصلی انتخاب بانک ها و مؤسسات اعتباری برتر از منظر صیانت از مشتریان خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ تنظیم‌گری و نظارت کارآمد در شبکه بانکی، از ارکان بنیادین ثبات مالی و تقویت اعتماد عمومی محسوب می‌شود. در دوره‌ای که نقش بانک‌ها در تأمین مالی، گردش سالم نقدینگی، کمک به رونق تولید و توسعه خدمات دیجیتال و استفاده از فناوری های نوین روز به روز درحال گسترش است، بهره‌گیری از بازخوردهای واقعی مشتریان به‌عنوان یکی از منابع معتبر ارزیابی عملکرد، اهمیت ویژه‌ای می‌یابد. در این چارچوب، صیانت از حقوق مشتریان و سنجش میزان رضایتمندی آنان یکی از شاخص‌های کلیدی برای بهبود کیفیت خدمات و ارتقای پاسخگویی بانک‌ها به شمار می‌رود.
مشتریان گرامی بانک می‌توانند از طریق لینک رسمی زیر در نظرسنجی مذکور شرکت نمایند:

لینک: https://cbi.ir/survey/34064.aspx

منبع: بانک مرکزی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.