مدیریت ارتباطات، برند و مسئولیت اجتماعی گروه انرژی پاسارگاد با کسب رتبههای برتر در ۸ بخش از یازده بخش اصلی جشنواره، دیپلم افتخار بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را دریافت کرد.
کیوسکخبر ـ در مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که با هدف ارتقاء کیفیت تولیدات انتشاراتی، ترویج نوآوری، شناسایی نخبگان و توسعه شبکه متخصصان این حوزه برگزار شده بود، گروه انرژی پاسارگاد در پنج بخش پوستر، کلیپ، عکس، کتاب و بخش ویژه رتبه اول؛ در بخش رسانههای اجتماعی رتبه دوم و در دو بخش داستانسرایی و وبسایت رتبه سوم این جشنواره را کسب کرد.
همچنین در بخشی از این جشنواره که همهساله توسط انجمن متخصصان روابط عمومی ایران و کارگزار روابط عمومی برگزار میشود، برخی از آثار تصویری گروه انرژی پاسارگاد به عنوان اثر منتخب پخش شد.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=288521








