×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

متن پیام رضا دولت‌آبادی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سهامداران ارجمند، مشتریان وفادار و همکاران عزیزم در بانک بزرگ تجارت ؛

۲۸ اردیبهشت در کارنامه درخشان بانک تجارت به عنوان بانکی بزرگ و مسئولیت پذیر جایگاه ویژه ای دارد. بانک تجارت در چنین روزی و در اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ورود به فصل نوین خدمتگزاری را با عرضه سهام خود در بازار بورس تجربه کرد و فعالان بازار سرمایه نیز با استقبال چشمگیر و وصف ناشدنی از تغییر مالکیت بانک از دولتی به خصوصی بر درستی این تصمیم مهم و تاریخ ساز مهر تایید زدند.

در ۱۱ سال گذشته ذینفعان بانک تجارت علاوه بر مشتریان و پرسنل طیف گسترده ای از سهامداران بانک را نیز در برگرفت. آنان که با عضویت در این خانواده بزرگ سهامدار موفقیت های فردا شدند. اگرچه طی سالهای گذشته به واسطه شرایط کلی اقتصاد کشور ناشی از تحریم های ظالمانه عملکرد بانک تجارت با ایده آل سهامداران نیک اندیش فاصله داشت لیکن  وفاداری و بزرگ منشی آنان همواره موجبات دلگرمی بود و عزم کارکنان بانک را برای پاسخگویی شایسته به این اعتماد جزم تر از همیشه کرد.

اکنون در ورود به پنجمین دهه از فعالیت بانک در شبکه بانکی و یازدهمین سالروز خصوصی سازی مایه مباهات است که تلاش همه مدیران و کارکنان بانک برای خروج از زیان با برداشتن قدم های محکم در مسیر تحقق سود در عملکرد مالی بانک دوچندان شده که این امر خدمتگزاران صدیق بانک را به خلق روزهایی بهتر رهنمون می کند. بدون تردید بانک تجارت در روزهای پیش رو حرف های زیادی برای گفتن دارد.

با تبریک سالروز خصوصی‌سازی بانک تجارت به مشتریان، سهامداران، کارکنان و سایر ذینفعان، امیدوارم به مدد حمایت و همراهی همیشگی شما فردای درخشان‌تری در انتظار این بانک باشد.

رضا دولت‌آبادی ـ مدیرعامل بانک تجارت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.