×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۴
روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی

مدیرعامل بیمه دی طی این بازدید با تقدیر از تلاش‌های همکاران در راستای تکریم مشتریان، خدمات درمانی بیمه دی را در صنعت بیمه منحصر به فرد و در بالاترین سطح کیفیت دانست.

به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، هادی عبداللهی مدیرعامل این شرکت روز شنبه ۲۳ فرودین ماه به طور غیر هماهنگ شده در محل شعبه تخصصی درمان حضور یافت و ضمن تبریک سال نو به همکاران، از تلاش‌های بی وقفه‌ی آن‌ها در خدمت‌رسانی به مشتریان و بیمه‌شدگان تقدیر و تشکر کرد.
مدیرعامل بیمه دی در حاشیه این بازدید، طی نشستی با حضور مصطفی نظری مدیر بیمه‌های درمان، مرتضی رابطی مدیر شعبه تخصصی درمان و رؤسای ادرات این شعبه، ضمن استماع گزارش عملکرد این شعبه و چالش‌های مرتبط با این حوزه، بر رفع سریع موانع تأکید و بیان کرد: هر بیمه‌گزار بیمه دی، از زمان عقد قرارداد خود، اعم از آن که حقیقی یا حقوقی باشد، می‌بایست مورد تکریم واقع شده و از بهترین خدمات با بالاترین سطح کیفی بهره‌مند شود.
عبداللهی در عین حال به رفاه حال بیمه‌شدگان نیز اشاره کرد و گفت: بیمه دی علاوه بر بهینه کردن خدمات خود، طی رویکردی آینده‌نگر بهبود فرآیندها، تسهیل و تسریع عملیات بیمه‌گری را نیز با جدیت دنبال می‌کند تا بیمه‌شدگان ما به ویژه خانواده‌های بزرگوار و معزز ایثار و شهادت بهترین خدمات را بدون اتلاف وقت و در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.

منبع خبر : کیوسک خبر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.