×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۵ تیر , ۱۴۰۴

چهارمین جلسه شورای سیاست گذاری روابط عمومی های معدن و صنایع معدنی با موضوع استراتژی در شرایط بحران توسط روابط عمومی ایمیدرو و با حضور الیاس حضرتی رئیس شواری اطلاع رسانی دولت و اعضای شورا در محل ایمیدرو برگزار شد.

به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، در این نشست رئیس شورای اطلاع رسانی دولت طی سخنانی گفت: دشمن در روزهای دفاع ملی به دنبال هرج و مرج اجتماعی بود و با هوشیاری رهبر معظم انقلاب، حضور میدانی رئیس جمهور، رشادت های نیروهای مسلح و مردم؛ این دوران با سربلندی ما به وضعیت آتش بس ختم شد.

الیاس حضرتی با بیان اینکه ارکان مختلف بخش خصوصی در این دوران بسیار اثربخش و خوب عمل کردند؛ افزود: همه ی قشرها و سلیقه ها در این مدت با حس وطن پرستی؛ به دنبال خدمت و دفاع از کیان کشور بودند.

وی افزود: در این زمینه وظیفه اهالی رسانه و روابط عمومی ها در تنظیم روایت ها از حضور حماسی مردم و زحمات آنان با قلمی زیبا بسیار مهم و برجسته است.

حضرتی تاکید کرد که انعکاس و روایت خدمات ارکان تولید در روزهای دفاع ملی نیز از اهمیت بالایی برای شورای اطلاع رسانی برخوردار است.

در این جلسه مدیرکل حوزه شورای اطلاع رسانی دولت نیز ضمن تاکید بر روایتگری اقدامات در طول روزهای دفاع ملی، گفت: ساخت روایت از اقدامات عرصه تولید؛ یکی از الزامات حوزه روابط عمومی ها به شمار می رود.

علامه عزیزی افزود: با توجه به اقدامات موثر فعالان عرصه رسانه و روابط عمومی در روزهای دفاع ملی؛ برنامه برگزاری “همایش سپاس” به بهانه روز خبرنگار در مردادماه مورد توجه است.

در ادامه این نشست مدیر روابط عمومی ایمیدرو ضمن قدردانی از اقدامات روابط عمومی های زیرمجموعه و تابعه ایمیدرو در دوران جنگ تحمیلی گفت: روابط عمومی ها با استراتژی مشخص و هماهنگ، به اطلاع رسانی منسجم پرداختند.

سولماز ادریسی ضمن تاکید بر ارتباط موثر با رسانه ها در دوران بحران افزود: در این راستا روابط عمومی های معدنی نیز در جبهه اطلاع رسانی و همیاری در بخش های مختلف تولید؛ بسیار برجسته عمل کردند که جای قدردانی دارد.

مدیر روابط عمومی ایمیدرو با تاکید بر ضرورت تدوین سیاست مشترک اطلاع رسانی در شرایط بحران، گفت: یکپارچکی روابط عمومی ها و همسو بودن با سیاست های ملی در نحوه اطلاع رسانی؛ از الزاماتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

ادریسی افزود: ارایه راهبرد مشخص برای روابط عمومی های معدن و صنایع معدنی در دوران بحران؛ در دستور کار شورای سیاست گذاری روابط عمومی ها قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید؛ در این جلسه مدیران روابط عمومی شرکت های زیرمجموعه و تابعه ایمیدرو به ارایه گزارش عملکرد شرکت ها در روزهای دفاع ملی پرداختند که عمده آن؛ برقراری خط تولید محصولات شرکت ها در این دوران بود.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.