×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ شهریور , ۱۴۰۴

بیمه معلم با هدف ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در سال ۱۴۰۴، سامانه‌ای الکترونیکی برای ثبت و پیگیری شکایات، انتقادات و پیشنهادات راه‌اندازی کرد.
به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، زائران می‌توانند از طریق وب‌اپلیکیشن اختصاصی این شرکت به نشانی my.mic.co.ir، نظرات، شکایات یا پیشنهادات خود درباره خدمات بیمه‌ای را به‌صورت آنلاین ثبت کنند. این سامانه با رویکرد ایجاد ارتباطی شفاف، سریع و کارآمد بین زائران و واحد رسیدگی به شکایات طراحی شده است.
همچنین در راستای تقویت اعتماد بیمه‌گزاران و فراهم کردن امکان پیگیری دقیق مسائل، درخواست‌های ثبت‌شده در این سامانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی و پاسخ داده خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.