×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی خوزستان در بازدید مدیر عامل شرکت پتروشیمی خوزستان از شرکت ریز موج سیستم بنیانگذار کارخانه می دیسک در ایران بر افزایش تعاملات در تولید گرید پلی کربنات نوری تاکید شد.
مدیر عامل پتروشیمی خوزستان در این بازدید ضمن اعلام آمادگی واحد تحقیق و توسعه و تولید شرکت پتروشیمی خوزستان جهت آغاز فعالیت های پژوهشی و عملی در این خصوص بیان کرد:دستیابی به تکنولوژی تولید پلی کربنات نوری نشانگر تولید دانش فنی با ارزش در کشور است.
صالح احمدی گفت : شرکت پتروشیمی خوزستان در سالهای اخیر با افزایش ظرفیت پژوهشی و علمی خود در زمینه پلیمرهای مهندسی توانسته موجب خودکفائی کشور در اکثر گریدهای پلی کربنات و رزین اپوکسی شود و نیاز به واردات این محصول را مرتفع سازد.
وی افزود: از جمله محصولات جدید تولیدی شرکت پتروشیمی خوزستان در سالهای اخیر میتوان به آلیاژ پلی کربنات با ABS ، آلیاژ پلی کربنات با الیاف شیشه ، آلیاژ پلی کربنات با PET، پلی کربنات دیفیوزر گرید LED، پلی کربنات قرمز رنگ جهت کاربرد در چراغ عقب خودرو،رزین جامد پودری نیمه سنگین، رزین جامع پودری سنگین و رزین جامع پودری فوق سنگین و … اشاره کرد.
ماشااللهی مدیر کارخانه ریز موج سیستم در این دیدار با بیان سوابق این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده سی دی و دی وی دی خام و پر شده در خاورمیانه و سومین کارخانه در بین ۱۱۸ کارخانه در سطح جهان همگام با تکنولوژی روز دنیا پس از تایوان و هند توضیحات کاملی در خصوص مراحل تولید محصولات این شرکت و تنوع تولیدات بیان کرد.
وی میزان مصرف پلی کربنات نوری شرکت ریز موج رسانه را سالانه حدود ۲۰۰۰ تن اعلام کرد و افزود تولید این گرید در انحصار تعداد محدودی از شرکت های پتروشیمی بین المللی است ، وی ابراز امیدواری کرد با توجه به تحریم های ناعادلانه علیه میهن عزیزمان ایران بتوان فن آوری تولید گرید نوری پلی کربنات را داخلی سازی کرد.
در خاتمه این نشست بازدید مشترکی از سایت تولیدی شرکت ریز موج سیستم بخش های مختلف تولیدی و آزمایشگاهی توسط مدیر عامل پتروشیمی خوزستان و مدیر کارخانه ریز موج سیستم صورت گرفت و از نزدیک مراحل تولید و شرایط آزمایشگاهی مواد مصرفی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.