×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۱ خرداد , ۱۴۰۴

رضا حیدری، معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه، در حاشیه نشست هم‌اندیشی مدیران عامل مراکز خدماتی این گروه صنعتی، با اشاره به اهمیت حضور این مراکز در استان‌ها، گفت: مراکز خدماتی فولاد مبارکه نقش مهمی در خرده‌فروشی محصولات این شرکت ایفا می‌کنند.

کیوسک‌خبر ـ وی افزود: این مراکز از زمان تأسیس فولاد مبارکه در استان‌های مختلف راه‌اندازی شده‌اند و هدف اصلی آن‌ها، تسهیل خرید محصولات برای مشتریانی است که امکان خرید از بورس کالا را ندارند.

حیدری با بیان اینکه تمامی این مراکز تحت مدیریت شرکت فولاد متیل فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: عملکرد مراکز خدماتی بر اساس چهار شاخص اصلی شامل فروش درون استانی، فروش به تولیدکنندگان، ارائه خدمات و میزان خرده‌فروشی ارزیابی می‌شود.

معاون فروش فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: ارزیابی‌های دوره‌ای هر سه‌ماه انجام می‌شود و در صورت نیاز، برنامه‌ریزی و تخصیص محصولات مورد نیاز مراکز مورد بازنگری قرار می‌گیرد.

تحلیل بازارهای داخلی و جهانی در نشست‌های دوره‌ای

وی همچنین به برگزاری نشست‌های دوره‌ای با حضور خبرگان بازار فولاد اشاره کرد و گفت: این جلسات با هدف بررسی عملکرد مراکز خدماتی، تحلیل بازارهای داخلی و جهانی فولاد، بهبود دسترسی مشتریان به محصولات و درک بهتر شرایط بازار برگزار می‌شود.

توسعه فروش آنلاین محصولات فولاد مبارکه

حیدری از توسعه شبکه فروش آنلاین به عنوان یکی دیگر از ظرفیت‌های مهم گروه فولاد متیل نام برد و افزود: پلتفرم فروش الکترونیک محصولات فولاد مبارکه در قالب یک پروژه پایلوت با محصول قلع‌اندود آغاز شده و مراحل آزمایشی را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

وی تأکید کرد: هدف این است که در آینده نزدیک، تمامی مراکز خدماتی و محصولات فولاد مبارکه به صورت آنلاین در دسترس مشتریان قرار گیرد تا فرآیند خرید ساده‌تر و دسترسی به محصولات تسهیل شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.