×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امین فخر در جمع کارکنان مدیریت درمان اظهار داشت: کسب رتبه در بیست و دومین دوره جشنواره شهید رجایی حاکی از این است که زیر ساخت های مناسبی در مدیریت درمان استان وجود دارد.
وی ادامه داد: با نگاه برنامه محور و فرآیند نگر، سعی در ارتقاء فرآیندهای خدمت شده و با تدوین برنامه استراتژیک و استاندارد سازی، زیر ساخت های مناسبی بوجود آمده و دستاوردهایی حاصل شده است که می تواند الگو واقع شود.

دکتر فخر تصریح کرد: با تدوین و اجرای برنامه استراتژیک، هدف گذاری های انجام شده و دانش انباشته شده در مدیریت درمان استان، پیگیر بهبودهای واقعی در نقطه تماس با مشتریان هستیم و راهبردهای پاسخگویی و ارتقاء کارایی دنبال می شوند.

وی توسعه دولت الکترونیک را اولین نگاه برای اصلاحات نظام اداری توصیف کرد و افزود: با افزایش خدمات الکترونیکی، شاهد شفافیت بیشتر در انجام امور خواهیم بود.
وی بر برخورداری از دیدگاه وسیع در برخورد با مشتریان، ارتباط منطقی و محترمانه با بیمه شدگان تاکید کرد و افزود: با روحیه خوب و  با نشاط، می توانیم وضعیت درمان را در مجموعه خودمان و بلکه تمام استان بهتر کنیم.
دکتر فخر ابراز امیدواری کرد که ایده های ناشی از برنامه محوری و رویکردهای فرآیندی، نهادمند شده و جاری سازی شوند و در نهایت بصورت فرهنگ سازمانی در آیند.

دکتر فخر همچنین طی پیامی از تلاش های همکاران سراسر استان در خدمت دهی صادقانه و خالصانه به بیماران و بیمه شدگان، ارتقاء کمی و کیفی خدمات و کسب رتبه برتر در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی، تشکر و قدردانی کرد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.