×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۴ خرداد , ۱۴۰۴

شرکت بیمه دی در نهمین اجلاس رضایتمندی مشتری که با رویکرد تجلیل از ۱۰۰ برند پیشرو در مسیر ارتقاء اعتماد مشتریان برگزار شد، موفق به کسب مقام برتر شد.
به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دی، تندیس زرین و لوح تقدیر به خاطر رضایتمندی مشتریان از شرکت بیمه دی در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما به احمد صفر زاده معاون فنی این شرکت به نمایندگی از مدیرعامل بیمه دی اهدا شد.
پاسخگویی ۲۴ ساعته از طریق مرکز ارتباط این شرکت یکی از موارد رضایتمندی مشتری است به طوریکه مرکز ارتباطات بیمه دی در هر شبانه روز به طور متوسط به سئوالات سه هزار و ۵۰۰ نفر از طریق تلفن گویای ۱۶۷۱ پاسخ می‌دهد.
کارشناسی و پرداخت خسارت‌های بدنه و مالی خودرو تا سقف ۱۵ میلیون تومان، بدون نیاز به دفاتر و شعب این شرکت و همچنین ارائه خدمات ویژه امدادی خودرو برای دارندگان بیمه بدنه از جمله اقدامات این شرکت جهت جلب رضایت مشتریان است.
احمد صفرزاده معاون فنی و سرپرست معاونت توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی طی گفت و گویی با تاکید بر تسریع و تسهیل شرکت در فرآیندهای بیمه‌گری، رویکرد بیمه دی در پرداخت به موقع خسارت به زیان‌دیدگان و بیمه‌شدگان را از جمله اهم اقدامات در جلب رضایت مشتریان قلمداد کرد.
وی گفت: بیمه‌شدگان و مشتریان بیمه دی طی اقدامات نوآورانه و فناورانه این شرکت، قادر به استفاده از خدمات متنوع این شرکت در بستر سوپر اپلیکیشن «دِی‌دار» هستند.
وی افزود: راه‌اندازی تله مدیسین (ویزیت تلفنی) و ویزیت آنلاین برای ایثارگران معزز (با اولویت جانبازان ۷۰درصد) از دیگر اقداماتی است که در راستای رضایتمندی جامعه هدف این شرکت به انجام رسیده است. وی ابراز امیدواری کرد استمرار رویکرد خلاقانه بیمه دی در ارائه‌ی خدمات و خدمات پس از فروش، اعتماد و رضایتمندی حداکثری مشتریان بیمه دی را توسعه و تداوم بخشد.
مصطفی اسماعیلی مدیر امور مشتریان و خدمات پس از فروش بیمه دی نیز در این همایش حضور داشت.
این رویداد با سخنرانی دکتر کیاپور رئیس شورای سیاستگذاری (ریس کارگروه مشاغل استانداری تهران) آغاز و در ادامه آقای زاهدی رئیس خانه صنعت و معدن جوانان، حجت الاسلام صادقی معاون قوه قضایه، آقای آقامحمدی رئیس کارگروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، خانم آقاپور علیشاهی مشاور اقتصادی ریاست جمهوری (ریاست اجلاس) و آقای دکتر محجوب دبیرکل خانه کارگر دیگر صاحب نظران به ایراد سخن پرداختند.
در بخش پایانی این رویداد از فعالان، صاحب نظران و مدیران موفق که پس از ارزیابی های صورت گرفته توسط کمیته علمی این اجلاس انتخاب شدند، تقدیر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.