×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست با بیان اینکه اقتصاد و فعالیت های تولیدی صنعتی اساس و شاکله هر جامعه برای پیشرفت تلقی می شود، افزود : اگر رویکردها و سیاستهای این حوزه درست هدایت نشود سبب فقر جامعه می شود..

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان همراهی با شرکای اجتماعی را برای سازمان یک ضرورت و سرنوشت ساز دانست و اظهار داشت : بیش از ۷۰ درصد منابع تامین اجتماعی مستقیماً توسط کارفرمایان تامین می شود و فعالیت تامین اجتماعی با حیات و تنفس بخش تولید و صنعت گره خورده و در واقع حال خوب کارفرمایان منجر به شرایط خوب سازمان نیز خواهد بود و کارفرمایان بمنزله نفس برای تامین اجتماعی هستند .

 حسین نژاد با اشاره به اینکه بخش خصوصی و کارفرمایان استواری اقتصاد و تولید را منجر می شوند، اظهار داشت : در شرایط بحرانی و جنگ اقتصادی موجود ، در تلاشیم تا درمسیری گام برداریم که کارفرمایان و تولیدکنندگان آسیبی نبینند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه هیات های تشخیص مطالبات محلی برای صیانت از حقوق شرکای اجتماعی هستند و بمنزله یک مرجع شبه قضائی عمل می نمای، افزود : چون کار آنها گره خورده با امر قضاوت و بر مبنای رعایت عدالت است اعضای آن بدون هرگونه جانبداری سازمانی رفتار می کنند .

 حسین نژاد ، کارفرمایان و تامین اجتماعی را لازم و ملزوم یکدیگر دانست و تامین اجتماعی را خانه کارفرمایان معرفی و با بیان اینکه در بطن کار بودن این قشر سبب درک و تفکر واقعی و ملموس خواهد بود خواستار همراهی و تقویت تعاملات و گفتمان سازی برای اهداف شد.

دکترهادی تیزهوش تابان رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن وکشاورزی استان گیلان نیز در این نشست ، با ستایش و قدردانی از رعایت انصاف وکیفیت برگزاری جلسات هیات های تجدیدنظر تشخیص مطالبات در تامین اجتماعی ، شنیدن دقیق حرف کارفرمایان و صدور آراء با مبنای قضاوت عادلانه را از ویژگی های اعضاء این کمیسیون دانست .

مهندس پورعلی رئیس خانه صنعت و معدن استان گیلان نیز دراین نشست کارفرمایان را از سهامداران اصلی در سازمان تامین اجتماعی برشمرد که یکی از ارکان شرکای اجتماعی دارا هستند .

رئیس خانه صنعت و معدن استان گیلان با قدردانی از سازمان تامین اجتماعی و اقدامات خوب انجام شده اظهار نمود : با اتخاذ رویکردهای نوین سازمان ، نسبت مشکلات حوزه کارفرمایی درسالهای اخیر کاهش یافته است .

مهندس پورعلی با اشاره به تاریخچه شش ساله کارگروه رفع موانع تولید ، یکی از موضوعات واحدهای تولیدی درنخستین سالهای تشکیل این جلسات را تامین اجتماعی دانست وافزود : امروز خرسندیم که مراجعات و دغدغه های کارفرمایان با حمایتهای سازمان در این حوزه کمتر شده است .

ایشان حسابرسی سازمان و نحوه اجرای آنرا از مشکلاتی که سبب نگرانی متولیان واحدهای تولیدی است برشمرده و اظهار داشت : صنعت باعث شکوفائی و اشتغال پایدار است و جهش تولید به قوانین مناسب نیازمند بوده و باید کمک نمود تا قطار صنعت و تولید در حرکت باشد چون با توقف آن نه تنها اقتصاد لطمه خواهد دید بلکه ایرادهای احتمالی نیز شناسایی نخواهد شد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.