×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مراسم تقدیر مدافعان امنیت و نیروهای مسلح از مدافعان سلامت و کادر بهداشت و درمان به همت شورای هماهنگی بهداشت، امداد و درمان نیروهای مسلح استان مرکزی در بیمارستان امام خمینی (ره) اراک برگزار شد.
در این آیین از خانواده شهید مدافع سلامت علی شاه محمدی پرستار بیمارستان امام خمینی(ره) اراک، دکتر روح اله سهرابی مدیر درمان و جمعی از پزشکان تقدیر به عمل آمد.
سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله در این مراسم گفت: مدافعان سلامت و در راس آنها شهدای سلامت با مجاهدتها و نقش آفرینی های خود افتخاراتی بزرگی برای جامعه اسلامی کسب کردند و عزت و سربلندی ملت ایران را بار دیگر برای جهانیان به رخ کشاندند.
وی افزود: با وجود مشکلاتی که در طول بیماری کرونا برای جامعه اسلامی ایجاد شد اما مدافعان سلامت مشعل حیات، نور امید و نشاط را در جامعه به خوبی حفظ کردند و با نقش آفرینی های خود جامعه را از مشکلات بیشتر نجات دادند.
سردار کریمی، شهید مدافع سلامت علی شاه محمدی را به معنای واقعی کلمه نماد ایثار و از خودگذشتگی دانست و گفت: جا دارد یاد و خاطر این شهید والامقام را گرامی داریم و یقین داریم جایگاه ایشان جایگاهی والا خواهد بود.
فرمانده سپاه روح الله اظهارکرد: مقام معظم رهبری طی چندین بار از مدافعان سلامت و کادر پزشکی و درمانی تجلیل و قدردانی کردند و امروز همه ملت ایران قدردان زحمات این عزیزان هستند و خود را مدیون خانواده های معظم شهدای سلامت می دانند و  از اینرو باید یاد و راه پرافتخار این شهدا در جامعه همواره زنده نگه داشته شود.
در ادامه سرهنگ قاسم جلیلوند ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان مرکزی با اشاره به تلاش کادر درمان اظهار داشت: پزشکان و پرستاران کشور در این مقطع زمانی همانند رزمندگان و سربازان دفاع مقدس نقش آفرینی بسیار خوبی داشتند و با این اقدامات خود نشان دادند پیرو راه  شهدا و رزمندگان دفاع مقدس هستند.

وی ادامه داد: شهدای سلامت، درسها و عبرت‌های زیادی به جامعه اسلامی دادند و بار دیگر به ما یادآور شدند که برای دفاع از حریم کشور باید مجاهدت و از خودگذشتگی کرد.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان مرکزی عنوان کرد: شهید شاه محمدی با مجاهدت‌هایی که از خود نشان داد نماز شهادت را به خوبی اقامه کرد و امروز به وجود چنین نعمت‌ها و سرمایه‌های ارزشمندی در کشور افتخار می‌کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.