×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امین فخر در جلسه با روسای ادارات و کارشناسان ارشد مدیریت درمان افزود: تجربیات موفق واحدهای درمانی در امر خدمت رسانی به بیماران بایستی مورد بهره برداری کلیه واحدها قرار گیرد.
دکتر فخر در خصوص تدوین فرآیندهای خدمتی گفت: فرآیندها بایستی به گونه ای تدوین و بازنگری شوند که خدمت به بیماران را تسهیل نمایند.
وی در خصوص تامین نیروی انسانی واحدهای درمانی اظهار داشت: بر اساس نیازها و عملکرد مراکز درمانی در این خصوص اقدام می کنیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان به نحوه اجرای برنامه های عملیاتی اشاره کرد و افزود: این برنامه  ها  طی دوره های زمانی مشخصی اجرا می شوند و  تداوم خدمت رسانی به بیماران و عدم اخلال در خدمت دهی همواره مد نظر است.
وی موضوع ارزیابی دقیق عملکرد واحدهای درمانی استان، اتکاء به نظرات کارشناسی و اجرای برنامه های زمانمند را یادآور شد.
دکتر هادی صبوری، معاون درمان تامین اجتماعی کرمان نیز در این جلسه گفت: گزارش های مربوط به پایش واحدهای درمانی به طور مستمر مورد مطالعه قرار می گیرد و با همکاری واحدهای ستادی، نواقص و مشکلات مربوط به فرآیندهای خدمتی و برنامه های عملیاتی مرتفع می شوند.
کارشناسان ارشد مدیریت درمان کرمان نیز در این جلسه در خصوص اقدامات انجام شده مربوط به ایمنی بیماران، تجهیزات و تاسیسات بیمارستان های استان، وضعیت نیروی انسانی، خدمات پاراکلینیک، فاصله گذاری اجتماعی برای کنترل ویروس کرونا و غیره، توضیحاتی را ارائه کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.