×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، بر اساس دستورالعمل جدید بانک مرکزی، به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و کاهش مراجعات حضوری به شعب بانک ها، از تاریخ ۲۲ تیرماه سال جاری در سامانه پرداخت بانک مسکن برخی تغییرات اعمال می شود. نخستین موضوع، افزایش سقف مجاز روزانه انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه های اینترنتی، خودپرداز و کیوسک بانک از مبلغ ۳ میلیون تومان به ۶ میلیون تومان در هر شبانه روز از مبدا هر کارت است. بنابراین، سقف کارت به کارت های روزانه به دو برابر رسیده و این موضوع باعث می شود که افراد برای جابجایی مبالغ بیشتر از ۳ میلیون تومان به شعب مراجعه نکنند. موضوع دیگری، افزایش سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت از طریق پرداخت سازها از یک میلیون به سه میلیون تومان با این پیش شرط که شماره ملی دارنده کارت با شماره ملی دارنده سیم کارت یکی باشد.

بانک مرکزی که در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در کشور سیاست افزایش خدمات مبتنی بر کارت را افزایش داده بود بعد از مدتی و طی ماه های اخیر سقف این خدمات را به حالت قبل برگرداند. اما با گسترش این ویروس و قرمز شدن وضعیت در شهرهای مختلف، بانک مرکزی بار دیگر سقف این خدمات را افزایش داد برهمین اساس بانک مرکزی باتوجه به روند صعودی ویروس کرونا در کشور و لزوم کاهش مراجعات حضوری به شعب، ضمن تأکید بر ارائه هرچه بیشتر خدمات غیرحضوری به هم وطنان توسط شبکه بانکی، در بخشنامه‌ای سقف خدمات مبتنی بر کارت را افزایش داد.

بانک مرکزی در اطلاعیه خود تاکید کرده است که با توجه به روند صعودی و شروع موج دوم بیماری کرونا در کشور و در راستای مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع این ویروس، از شبکه بانکی تقاضا می شود، به صورت موقت، بر ارائه هرچه بیشتر خدمات غیرحضوری به منظور تسهیل استفاده هم‌وطنان از درگاه‌های غیرحضوری و کاهش مراجعات حضوری مردم به شعب و دستگاه‌های خودپرداز، تمرکز کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.