×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از عمومی بانک ملی، اگرچه با تلاش و همیاری کارکنان ساعی و پر تلاش این بانک، ارایه خدمات بانکی شعب درشرایط سخت شیوع ویروس کرونا متوقف نیست اما انتظار می رود مشتریان گرانقدر با استفاده بیشتر از خدمات بانکداری الکترونیک و دیجیتال و همچنین بهره مندی بیشتر از تمهیدات اخیر بانک بانک ملی ایران، خادمان خود را یاری و آنها را با حضور کمتر در شعب، از مخاطرات جدی نجات دهند.

بانک ملی ایران با هدف کنترل و پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و با توجه به شرایط ویژه بهداشتی کشور، اقدامات کاربردی را برای تسهیل استفاده هموطنان عزیز از درگاه های غیر حضوری و کاهش مراجعات مردم به شعب انجام داده است که از جمله آن می توان به استقرار دستگاه های خودگردان در بیش از ۶۰۰ نقطه کشور اشاره کرد که این دستگاه ها علاوه بر خدمات یک خودپرداز، دریافت وجه را نیز انجام می دهند.

سامانه های بام، نئوبام، اپلیکیشن بله، اپلیکیشن ۶۰، نشان پرداخت و… دیگر محصولات نوین بانک ملی ایران هستند که هموطنان و مشتریان عزیز می توانند خدمات بانکی یک شعبه را از طریق آنها، بدون مراجعه حضوری و در منزل خود دریافت کنند.

با استفاده از خدمات غیرحضوری بانکداری، نگذاریم هیچ خانواده ای سال نو را بدون حضور عزیزان خود آغاز کند. خادمان شبکه بانکی کشور، این روزها به حمایت و همدلی بیشتر شما نیازمندند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.