×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط  عمومی سازمان تامین اجتماعی، عبداله شیرکوند در مراسم بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: ۲۵ ذی الحجه در تقویم کشورمان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شده است که راجع به خانواده و استحکام پایه‌های آن است و همراه شدن تکریم بازنشستگان در کنار روز خانواده نشان از اهمیت جایگاه پیشکسوتان در خانواده دارد.

وی اظهار داشت: امروز بر این باوریم که آرامش و امنیت اجتماعی و اقتصادی کشور، مدیون تلاش‌های بی‌دریغ خردورزانی است که طی سال‌های فعالیت خود از هیچ کوششی مضایقه نداشته و با پشتکار و سخت‌کوشی وصف‌ناپذیر خود در عرصه آبادانی و سازندگی این مرز و بوم، چرخ‌های عظیم توسعه و پیشرفت را به حرکت درآورده ‌اند.

وی با اشاره به  افزایش حقوق مستمری بگیران افزود : متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان کار بزرگی است و در شرایط اقتصادی کشور بسیار ارزشمند است که با تلاش و پیگیری دکتر سالاری و حمایت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نتیجه رسید .
شیرکوند بیان داشت :  در فضای کنونی با توجه به  شیوع ویروس کرونا که یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه شده است ، استفاده از ظرفیت خانواده جهت رفع این بحران و کمک به حفظ سلامت جامعه بسیار حائز اهمیت است و رعایت نگاه بهداشتی و در خانه ماندن دو عامل مهمی هستند که در قطع زنجیره این ویروس بسیار موثر است و اگر این موضوع از سوی خانواده ها به شکلی جدی دنبال و تقویت نشود، هرگز رفتاری مناسب را در جامعه شاهد نخواهیم بود.
در ادامه مدیر کل تامین  اجتماعی استان بوشهر  از ضرورت توجه ویژه به سالمندان در شرایط شیوع کرونا یاد کرد و گفت: این گروه باید مورد مراقبت و توجه بیشتری قرار گیرند تا از بیماری در امان بمانند .

در پایان این مراسم از  منتخبین با اهداء  لوح ،  تندیس و  هدایایی تجلیل به عمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.