گروه : اخبار گوناگون

دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)
مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بر رعایت شیوهنامه حقوق مسافر در عملیات حج تمتع ۱۴۰۴ تاکید کرد.
کیوسکخبر ـ سعید چلندری، رئیس هیئتمدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، در جلسهی هماهنگی عملیات حج تمتع ۱۴۰۴، که روز چهارشنبه ۳ اردیبهشت ماه با حضور کلیهی دستگاههای همکار برگزار شد، اظهار داشت: زائران بیتالله الحرام برای شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ارزشمند و از جایگاه ویژهای برخوردار هستند. تمامی کارکنان شهر فرودگاهی با افتخار خادم زائران خانه خدا میباشند.
چلندری با اشاره به برنامهریزیهای صورت گرفته در ترمینال سلام جهت توزیع پروازها و متعاقبا کاهش ایستایی و بهبود تجربه سفر برای زائران افزود: ارائه خدمات به زائران در ترمینال سلام در بالاترین سطح استانداردهای فرودگاهی صورت خواهد گرفت.
مدیرعامل شهر فرودگاهی خاطر نشان کرد: حقوق مسافر بر اساس شیوهنامهی ابلاغی سازمان هواپیمایی کشوری بایستی سرلوحهی کار ما باشد و انتظار میرود شرکتهای هواپیمایی در زمان تاخیر و یا ابطال پرواز مطابق با شیوهنامهی مذکور اقدام نمایند.
چلندری گفت: همچنین ضروری است شرکتهای هواپیمایی نسبت به پیش بینی هواپیمای جایگزین تدابیر لازم را اتخاذ نمایند و نسبت به اطلاع رسانی به موقع درخصوص تاخیرات احتمالی اقدام لازم را به عمل آورند.
شایان ذکر است تکریم مسافران همواره در زمرهی ارزشهای سازمانی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بوده و رعایت شیوهنامه حقوق مسافر و اجرای مفاد آن را با جدیت پیگیری مینماید.
منبع خبر : کیوسک خبر
https://www.kioskekhabar.ir/?p=262999