×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، طرح گواهی اعتبار مولد «گام»، یک بسته اعتباری است که با هدف تأمین سرمایه در گردش زنجیره‌ی تولید، توسط بانک‌مرکزی ایران طراحی شده‌است.

در این طرح، تولیدکنندگان می‌توانند بر مبنای فاکتور خرید مواد اولیه و واسطه، از بانک عامل، درخواست انتشار و تضمین گواهی اعتبار مولد در سررسید کنند. دارندگان این اوراق می‌توانند آن را تا سررسید، نزد خود نگه دارند، یا به فروشنده مواد اولیه تحویل دهند و یا در بازار سرمایه تنزیل کنند. این اوراق با قابلیت نقل و انتقال در بازارهای پول و سرمایه، در زمره‌ی اوراق بدهی و دارای سررسید است و جهت بازپرداخت آن، بانک به‌عنوان ضامن محسوب می‌شود.

بر اساس این خبر، بانک پاسارگاد با اجرای این طرح، ضمن هدایت هدفمند اعتبارات به سمت تأمین سرمایه در گردش مورد نیاز واحدهای تولیدی کشور، از انحراف تسهیلات اعطایی به بخش غیرمولد نیز جلوگیری می‌کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ و همچنین سامانه CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm به‌صورت شبانه‌روزی آماده‌ی پاسخگویی به سؤالات هم‌‌وطنان هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.