×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام در سفر به دهلران با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
فرماندار دهلران در این دیدار سازمان تامین اجتماعی را حامی جامعه کارگری و قشر مولد جامعه دانست و اظهار کرد: افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی از خدمات متنوع این سازمان در حوزه بیمه و درمان بهره مند هستند.
مهندس عسکری افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی از خدمات درمانی این سازمان رضایت دارند.
وی تصریح کرد: شهرستان دهلران از مرکز استان حدود ۲۲۰ کیلومتر فاصله دارد و ایجاد درمانگاه در این شهرستان یک حرکت ماندگار در این شهرستان است.
فرماندار شهرستان  دهلران با بیان اینکه در حوزه نفت و گاز و کشاورزی و صنعت در این شهرستان سرمایه گذاری عطیمی شده است، گفت: همه کارگران شرکت ها  تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند و تاکنون هیچگونه شکایتی از بخش درمان تامین اجتماعی به فرمانداری نشده است که این نشانه همت و تلاش مدیران و کارکنان این دستگاه است.
در این جلسه  مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام با اشاره به عملکرد مثبت این درمانگاه درخدمتگزاری به بیمه شدگان گفت: سازمان تامین اجتماعی با گسترش جتر حمایتی خود به اقصا نقاط  کشور، خدمات متنوعی به بیمه شدگان ارائه می دهد.
دکتر کریم لاله ماژین افزود: گسترش خدمات غیر حضوری، حذف دفترچه های درمانی، الکترونیکی شدن پرونده های بیماران و ارتقا سطح درمان استان موجبات رضایت بیماران و بیمه شدگان را فراهم نموده است.
وی افزود: درمانگاه شهرستان دهلران با کادری مجرب به بیمه شدگان خدمات درمانی ارائه می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.