
شرکت بیمه سامان با هدف آموزش و آشنایی هرچه بهتر نمایندگان، کارکنان و مدیران این شرکت با شیوه استفاده و کاربرد ابزارهای هوش مصنوعی، تهیه و تولید محتوای اختصاصی در این خصوص را در دستورکار قرار داد.
به گزارش کیوسکخبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، استفاده از ابزار هوش مصنوعی بدون شک میتواند در مسیر بهبود فرآیندهای مختلف ارتباط با مشتری، تجزیه و تحلیل دادهها، پیش بینی نیازهای مشتریان و افزایش بهرهوری نقش آفرین باشد.
بر اساس این گزارش، ابزارهای مبتنی هوش مصنوعی می توانند در ارزیابی و پرداخت خسارت و نیز توسعه محصولات جدید به کمک بیمه گران بیایند.
با این نگاه، آشنایی کارمندان و نمایندگان فروش شرکت های بیمه ای با کارکردهای هوش مصنوعی از اهمیت بالایی برخوردار است.
آموزش استفاده از هوش مصنوعی به کارکنان این امکان را می دهد که بهترین محصول و خدمات را به مشتریان پیشنهاد داده و از طریق رویکردهای هوشمندانهتر در ارتباط با مشتریان، فرصتهای فروش را بهبود بخشند.
این گزارش حاکیست:شرکتهای بیمه در سراسر دنیا، آموزشهای مختلفی را در استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی به کارکنان و نمایندگان خود در دستور کار قرار داده اند که ازاین منظر و با تصمیم هیات عامل شرکت بیمه سامان، تهیه وتولید محتوا، آموزش و نحوه استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی به همراه معرفی درگاه های کاربردی برای کارمندان، نمایندگان و شرکت های تابعه اجرایی شد.
این آموزش به صورت ماهیانه و توسط مدیر فرایندها و بهبود روش ها و مدیر توسعه سرمایه های انسانی شرکت بیمه سامان، پیگیری و اجرایی شده و این روند همچنان ادامه دارد.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=269431