
مدیرعامل بیمه دی در بازدید از استان خراسان رضوی با کارکنان و نمایندگان شعب مشهد و نیشابور دیدار و با تأکید بر تداوم حرکت در مسیر شکوفایی و تعالی، نمایندگان را موجب تحول آفرینی در جذب پرتفوی این شرکت قلمداد کرد.
به گزارش کیوسکخبر به نقل از روابط عمومی بیمه دی، هادی عبداللهی ضمن استماع نظرات و پیشنهادات همکاران ستادی و نمایندگان استان خراسان رضوی، از توفیقات حاصله در سال گذشته و ۲ ماهه ابتدایی ۱۴۰۴ تشکر و تحقق اهداف تعیین شده را حاصل همدلی، همکاری و همافزایی بین ستاد، شعب و نمایندگان دانست.
مدیرعامل بیمه دی با اشاره به فضای رقابتی صنعت بیمه، تاکید کرد: در حال حاضر بیمه دی با برنامهریزی و کوششهای انجام شده، بر ریل شکوفایی و تعالی قرار گرفته، اما آنچه موجب حفظ رتبه و افزایش سهم از بازار خواهد شد، کار مستمر و تلاش بیوقفه تمامی همکاران و نمایندگان خواهد بود.
در ادامه عبداللهی به حرکت بیمه دی از عمدهفروشی به سوی خردهفروشی اشاره و بر نقش نمایندگان شرکت در تحقق این مهم تاکید و اظهار داشت: اولین مواجههی مشتریان با شرکت، نمایندگان هستند و چنانچه بسترهای لازم برای بروز استعدادها و ظهور توانمندی ایشان فراهم شود، شاهد تحول آفرینی نمایندگان در جذب پرتفوی با کیفیت خواهیم بود.
وی با تصریح به برقراری تعاملات ساختاری با نمایندگان بیان کرد: نگاه دقیق و جدی به امر آموزش نمایندگان، حضور کانون نمایندگان در کمیتههای تخصصی و بهرهمندی از تجارب ایشان در تصمیمگیریها، از جمله ساز و کارهایی است تا این تعاملات به شکلی واقعی و سازنده منتج به ثمرات ارزشمند شود.
مدیرعامل بیمه دی در خاتمه، وظیفهی اصلی این شرکت را خدمترسانی به خانوادههای معزز ایثار و شهادت عنوان کرد و ضمن تأکید بر تکریم ایشان از سوی کارکنان و نمایندگان شرکت، خواستار بهینهسازی فرآیندها، تسهیل ارائهی خدمات و تسریع در پرداختها به جامعهی هدف شد.