
دوازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با حضور الیاس حضرتی رئیس شورای اطلاعرسانی دولت برگزار شد و بیمه ایران با کسب سه ستاره ارزشمند در حوزه روابط عمومی به عنوان یکی از برترینها معرفی شد.
به گزارش کیوسکخبر به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، علی جباری، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران به خاطر حمایتهای همهجانبه خود از روابط عمومی سازمانی و ایفای نقش کلیدی در ارتقا و اعتلای روابط عمومی، لوح ستاره ارتباطی مدیر ارشد ارتباطی را کسب کرد.
مهدی علیپور مدیر کل روابط عمومی و امور بینالملل و عباس فرجی معاون اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل به خاطر اقدامات ارزنده در تقویت این حوزه شامل مدیریت بودجه و اعتبارات، اصلاح ساختاری و جذب نیروی انسانی کارآمد و فعالیتهای دورن و برون سازمانی درخشان در حوزه ارتباطات و روابط عمومی موفق به دریافت ستاره ملی روابط عمومی و ستاره مدیریت ارشد ارتباطی شدند.
همچنین پروژه بزرگ ایجاد امید در جامعه ایرانبنابراین این گزارش رئیس شورای اطلاعرسانی دولت این مراسم با تأکید بر نقش روابط عمومیها در ایجاد اعتماد در افکار عمومی اظهار داشت: مسعود پزشکیان، رئیس جمهور کشورمان، پروژه بزرگ ایجاد امید در جامعه ایران را آغاز کرده و تحلیل وی این است که ویروسی بزرگتر از کرونا جامعه ما را فرا گرفته است؛ این ویروس ناامیدی از آینده و چشمانداز مثبت است که منجر به مسائل اجتماعی متعددی مانند مهاجرت، طلاق و افسردگی شده است.
الیاس حضرتی در ادامه افزود: در این راستای میتوان ادعا کرد؛ بار سنگینی بر دوش فعالان عرصه رسانه و روابط عمومی است تا با ارائه اطلاعات شفاف و ایجاد امید، نقش مؤثری در بهبود فضای اجتماعی ایفا کنند.
روابط عمومیها باید ستونهای اعتماد و امید در جامعه باشند و از این طریق به توسعه پایدار کشور کمک نمایند.وی تاکید کرد: در این برهه حساس، فعالان عرصه رسانه و ارتباطات باید با تلاش خود، روزنههای امید را در جامعه زنده نگه دارند و اعتماد عمومی را محکمتر سازند.
گفتنی است این موفقیتهای بیمه ایران در جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، نمادی از تلاشهای مستمر این شرکت در مسیر تعالی و ارتباط اثرگذار با مخاطبان و ارائه خدمات بی نظیر به بیمه گزاران و مشتریان بیمه ایران است.