×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیرکل تامین اجتماعی استان در این جلسه گفت: در حال حاضر اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان با ۳۸واحد اجرایی شامل هفده شعبه دائم، سیزده شعبه اقماری و هشت کارگزاری در سطح استان با قریب به پانصد نفر کادر شاغل در شعب اصلی و اقماری در حال خدمت رسانی به مردم استان است.
سیدفاضل حیدری بلوکی افزود: در سطح استان بیش از ۹۷۲هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند که نزدیک به ۵۵درصد از جمعیت استان هرمزگان را شامل می شود.
حیدری بلوکی عنوان کرد: در هرمزگان ۳۱۹هزار و ۸۷۲ نفر بیمه شده اصلی و ۵۶۲هزار و ۷۲۶ نفر بیمه شده تبعی وجود دارد که در مجموع ۸۸۲هزار و ۵۹۸ نفر بیمه شده این سازمان می باشند که نسبت به سال گذشته یک درصد رشد داشته است.
وی اضافه کرد: ۸۹هزار و ۶۷۰ نفر مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان هستند که از این تعداد ۵۱هزار و ۷۳۴نفر مستمری بگیر اصلی و ۳۷ هزار و ۹۳۶ نفر مستمری بگیر تبعی هستند و مجموع مستمری بگیران هشت درصد رشد داشته است.
در ادامه مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: سازمان تامین اجتماعی در کشور با هفتاد بیمارستان در حال ارائه خدمت به جامعه هدف خود است که رضایت مندی ۹۰درصدی مراجعه کنندگان را به همراه داشته است.
دکتر مریم امیری در خصوص ارائه خدمات به بیماران کووید۱۹ در بیمارستان خلیج فارس اظهارداشت: در بیمارستان خلیج فارس تاکنون بیش از ۵۰۰ بستری بیمار کووید۱۹ انجام شده است که خوشبختانه ۸۰درصد بیماران با بهبودی ترخیص شده اند.
امیری اضافه کرد: در این مدت نیز با توجه به اینکه بیمارستان خلیج فارس به عنوان بیمارستان مرجع مادر و کودک در استان شناخته می شود، ۱۴ زایمان موفق مادران مبتلا به کووید۱۹ انجام شده است.
وی ادامه داد: تاکنون ۱۲۷نفر از پرسنل و کادر درمانی ما به کووید۱۹ مبتلا شده و از چرخه خدمت رسانی خارج شده اند و با خروج هر نیروی درمانی، بار مضاعفی با کادر درمانی وارد می شود.
امیری عنوان کرد: با شیوع بیماری کووید۱۹ در کشور، شاهد کاهش مراجعات به مراکز درمانی تامین اجتماعی در سطح استان بوده ایم.
مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان خاطرنشان کرد: در بخش درمان غیرمستقیم ۷۲۴مرکز طرف قرارداد در استان با این مدیریت برای ارائه خدمات به بیمه شدگان همکاری می کنند.
وی گفت: خوشبختانه مطالبات مراکز دانشگاهی تا پایان سال ۹۸ با توجه به شرایط اقتصادی کشور بصورت نقدی و اسناد خزانه پرداخت شده است که قدمی خوبی توسط سازمان برداشته شده است.
در ادامه مدیران کانون های بازنشستگی، کارگری و خانه کارگر استان مشکلات و مسائل  خود را بیان کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.