×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید محمد مرعشی مدیر کل تأمین اجتماعی خوزستان با تبریک فرا رسیدن روز خانواده و تکریم بازنشستگان به جامعه مستمری بگیران استان گفت : سازندگی و بالندگی ایران اسلامی وامدار همت و تلاش بی وقفه پیشکسوتانی است که بهترین سالیان عمر خود را خالصانه در عرصه های کار و خدمت سپری کرده اند و اندیشه ای جز اعتلا و سربلندی این آب و خاک در سر نداشته اند.
مرعشی با اشاره به اینکه در حاصر حاضر بیش از ۲۰۰ هزار نفر مستمری بگیر و بازنشسته در استان خوزستان تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند، افزود : تقدیر از زحمات بی دریغ بازنشستگان و مستمری بگیران ، نماد تجلیل از کسانی است که با کوله باری از علم و تجربه ، امروز از سربلندی و سایه سار وجود پرمهرشان بهره مند شده ایم ، پدران و مادرانی که با داشتن مسئولیتهای گوناگون در زندگی مامن و تکیه گاه استوار خانواده اند.

در ادامه صادق جلیلی مدیر درمان تأمین اجتماعی استان خوزستان با تشریح اهم اقدامات بعمل آمده در حوزه خدمات درمانی ارائه شده به بازنشستگان و مستمری بگیران گفت : با شیوع ویروس کرونا بخش درمانی سازمان تأمین اجتماعی همچون گذشته همدل و همراه با تمام توان خود را خدمتگزاری صادق برای جامعه دانسته و با تلاشی مضاعف سعی نموده است تا بر کیفیت و کمیت درمان بکوشند.

دکتر جلیلی تکریم فعالان عرصه بازنشستگی و تقدیر ار مستمری بگیران استان را مظهر بزرگداشت مقام شامخ این عزیزان برشمرد و افزود : بی تردید پیشکسوتان عرصه کار و کوشش برای آبادانی ایران اسلامی و خدمت به همنوعان خویش از هیچ کمک و تلاشی فروگذار نبوده اند.

همچنین عبدالحمید عبایی رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی استان خوزستان بهره مندی هر چه بیشتر از دوران پرثمر بازنشستگی را از اهدافی برشمرد که کانونهای بازنشستگی در تعامل با مستمری بگیران دنبال می کنند و سعی دارند تا با تکیه بر توانمندی های این عزیزان از تجارب ، دانش و دانسته های آنان بیش از پیش بر این ارتقای کیفی بیافزایند.

عبایی اظهار داشت : اقدام سازمان تأمین اجتماعی در اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان پس از ۱۴ سال امری بزرگ ، شایسته ، ارزشمند و تاثیرگذار در ایجاد رضایتمندی این قشر عظیم جامعه ایران اسلامی است.

وی با تقدیر از اهتمام و توجه مدیریت عامل سازمان تأمین اجتماعی به مسائل فرهنگی و اجتماعی ، رفاهی و معیشتی قشر مستمری بگیر و بازنشسته تاکید کرد : امیدواریم موضوع درمان و تجهیز و توسعه درمان مستقیم در نقاط محروم نیز مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

در این مراسم از بازنشستگان نمونه ، همسر بازمانده نمونه و از کارافتاده کلی نمونه تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به ایشان اهداء شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.