×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این مراسم، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، نازنین شیبانی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، مهندس ابراهیمی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و جمعی از مقامات استانی حضور داشتند.

دکتر مریم امیری مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان در این مراسم گفت: بیمارستان خلیج فارس به منظور افزایش خدمات خود در استان در حال توسعه و افزایش تخت های بستری است.

وی افزود: در حال حاضر ۲۵تخت جدید بخش جراحی با اعتباری بالغ بر۲۲ میلیارد ریال به این بیمارستان اضافه شده است که ظرفیت تخت های فعال بیمارستان از ۲۴۰ تخت به ۲۶۵ تخت رسیده است.

دکتر امیری همچنین در دیدار با مقامات استانی هرمزگان، به تشریح عملکرد مدیریت درمان و بیمارستان خلیج فارس بندرعباس پرداخت.

وی در این دیدار گفت: نگاه توسعه ای و تخصصی به بیمارستان خلیج فارس به عنوان تنها بیمارستان تامین اجتماعی در استان موجب شده است که در سال گذشته بخش ام آر ای به بهره برداری برسد که نقش مهمی در حوزه سلامت استان داشته است و جامعه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی از آن بهره مند شده اند.

دکتر امیری افزود: درسال گذشته ۲۹۰ هزار نفر به بیمارستان مراجعه کرده اند که ۲۵ هزار نفر بستری  و ۱۱ هزار عمل جراحی صورت گرفته است و این بیمارستان به عنوان بیمارستان مرکزی زنان ۸ هزار زایمان داشته است.
وی با اشاره به اینکه این بیمارستان با شیوع بیماری کرونا توانست همراهی خوبی با بیمارستان های دانشگاهی داشته باشد، اظهار کرد: میزان مراجعه به بخش سی تی اسکن در سال گذشته ۳هزار و ۵۰۰ مورد بود که با شیوع کرونا فقط در ۴ ماه اول شیوع این بیماری، ۳ هزار مورد سی تی اسکن در این بیمارستان صورت گرفته است.
مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان گفت: اعتبار افزایش ۲۵ تخت بستری به بیمارستان خلیج فارس بندرعباس بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال است که در بخش نوسازی و تجهیزات پزشکی صورت گرفته است. همچنین ۲۵ نفر نیروی پرستاری نیز جهت بهره برداری از این تخت ها جذب شده است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در آیین این طرح درمانی با گرامیداشت یاد شهدای دولت گفت: ایثارگران حوزه سلامت در برابر بیماری کرونا با جان و دل در برابر سلامت مردم گذاشتند و نام خود را به یادگار در تاریخ ثبت کردند.
احمد مرادی با اشاره به اینکه نقش کادر بهداشت و درمان بسیار موثر واقع شده است، گفت: جامعه بزرگی از اقشار کارگری تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که بخشی از خدمات درمانی را از حوزه درمان تامین اجتماعی دریافت می کنند.
مرادی افزود: مطالبات مردم در بخش بهداشت و درمان اولویت اول دارد از اینرو که با مرگ و زندگی مردم در ارتباط است.
وی خاطر نشان کرد: امروز هرکسی به هر میزان بتواند یک تخت تا ۲۵ تخت به زیر ساخت های درمان اضافه کند، فابل تقدیر خواهد بود تا بتوان به سرانه استاندارد تخت های درمانی رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان نیز در این دیدار گفت: بیمارستان خلیج فارس در بخش پذیرش مادران باردار پرخطر در شیوع بیماری کرونا رضایت بخش بوده است.
نازنین شیبانی گفت: امید است زیرساخت های درمانی تامین اجتماعی به سراسر هرمزگان برسد که همه بتوانند از این بخش درمانی نیز بهره مند شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.