
کارگاه آموزشی تخصصی با موضوع «تحول دیجیتال و هوش مصنوعی و کاربردهای آن در صنعت بیمه» با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارتهای فناورانه کارکنان و نمایندگان، در شرکت بیمه دی شعبه زنجان برگزار شد.
به گزارش کیوسکخبر به نقل از روابط عمومی بیمه دی، در این کارگاه که به همت مدیریت یادگیری و توسعه استعداد این شرکت و در راستای تحق اهداف آموزشی مبتنی بر اجرای دورههای تحول دیجیتال برگزار شد، علی اکبر گلشنی مدیر تحول دیجیتال و عضو باشگاه مدرسان داخلی این شرکت، با تبیین روندهای نوین فناوری و اهمیت تحول دیجیتال در صنعت بیمه، به نقش هوش مصنوعی و ابزارهای هوشمند در بهبود عملکرد و افزایش قدرت رقابتپذیری شرکتها پرداخت.
وی با اشاره به اینکه پذیرش تغییر و همگامی با نوآوریهای فناورانه برای بقای شرکتهای بیمه در فضای رقابتی امروز ضروری است افزود: بررسی فرصتها و تهدیدهای پیش روی صنعت بیمه در عصر دیجیتال امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.
در ادامه این رویداد آموزشی که با رویکردی تعاملی و عملیاتی برگزار شد، شرکتکنندگان ضمن آشنایی با آخرین دستاوردها و چالشهای مربوط به تحول دیجیتال، به تبادل نظر در خصوص راهکارهای عملی پرداخته و راههای بهرهمندی از فناوریهای نوین و هوش مصنوعی در فرآیندهای بیمهگری را مورد توجه قرار دادند.
همچنین در این کارگاه که بر اساس نیازسنجی جامع از شعب و شبکه فروش بیمه دی طراحی شده بود، رویکردهای نوین آموزشی «بازی آموزشی ـ کارگاهی» با هدف تقویت هوش خلاق، قدرت حل مسئله، توانایی تصمیمگیری و مدیریت بحران، اجرا شد.
شرکت بیمه دی همواره ارتقاء دانش فناورانه، توجه به نیاز شبکه فروش و بهروزرسانی مستمر مهارتهای سرمایه انسانی را به عنوان اصلیترین راهبردهای خود برای رشد پایدار و موفقیت در عرصه رقابتی صنعت بیمه مورد تأکید قرار داده است.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=268598