×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دومین وبینار دوره آموزشی «کاربرد شریعت در عملیات‌های تکافل خانواده» با موضوع «اصول حقوقی خاص برای تکافل» در تاریخ یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۲:۰۰ به صورت مجازی و به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، دوره آموزشی «کاربرد شریعت در عملیات‌های تکافل خانواده» در قالب ۷ وبینار ۳ ساعته توسط آقای ازمان اسماعیل مدرس و مشاور بین‌المللی در زمینه مالی اسلامی و تکافل، به زبان انگلیسی و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
در دومین وبینار از این دوره آموزشی که روز یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، به محورهای اصلی شامل «عواید متناسب با بدهی»، «سود متناسب با زیان»، «مزایای متناسب با ظرفیت و بالعکس»، «مقررات، پیرو تغییرات زمانی، مکانی و شرایط هستند»، «آنچه به حرام منجر می‌شود، خود حرام است»، «هیچ فردی بدون اجازه مالک نمی‌تواند در اموال او دخل و تصرف داشته باشد»، «در مجموع مقررات بر پایه اکثریت بنا شده است» و «کاربرد در بیمه زندگی و تکافل خانواده» پرداخته خواهد شد.
گفتنی است ثبت‌نام و حضور در این دوره آموزشی برای شرکت‌کنندگان رایگان می‌باشد و در پایان دوره به کلیه شرکت‌کنندگان گواهینامه بین‌المللی اعطا می‌گردد.
علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و حضور در این سلسله وبینارها می‌توانند به سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی trn.irc.ac.ir مراجعه نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.