×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۵ مرداد , ۱۴۰۴

رئیس اداره کنفرانس ها و همایش های سازمان مدیریت صنعتی از برنامه ریزی گسترده‌ این سازمان، برای برگزاری چهار کنفرانس داخلی و بین المللی در ماه های آتی با هدف افزایش دانش و مهارت اهالی صنایع مختلف خبر داد.

به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، شیوا ضرابیان رئیس اداره کنفرانس ها و همایش های این سازمان با اعلام خبر برگزاری چهار کنفرانس داخلی و بین المللی در بخش های مختلف صنعتی، تولیدی و خدماتی کشور، به تشریح جزییات، اهداف و دستاوردهای مورد انتظار آنها پرداخت.

ضرابیان با ارائه مقدمه ای از تجربه ارزشمند واحد کنفرانس ها و همایش های سازمان مدیریت صنعتی از برگزاری بیش از ۲۵۰ کنفرانس ملی، کنگره، همایش و سمپوزیوم‌های تخصصی در حوزه مدیریت و سازمان، این سابقه و قدمت را زمینه ساز برگزاری و اتخاذ تدابیر لازم برای تداوم برگزاری چهار کنفرانس داخلی و بین المللی در ماه های آتی سال ۱۴۰۴ دانست و از کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی، کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی، همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی و کنفرانس بین المللی بازاریابی صنعتی در این خصوص یاد کرد.

بیستمین دوره کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی

رئیس اداره کنفرانس ها و همایش های سازمان مدیریت صنعتی در معرفی، تشریح اهداف و دلایل برگزاری بیستمین سالگرد کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی گفت: یکی از راههای بسترسازی فرهنگی به منظور توسعه فرهنگ مدیریت در کشور و همچنین ارتقاء سطح دانش مدیریت، هم‌اندیشی‌های علمی و پژوهشی در سطح ملی و بین‌المللی است.

کنفرانس توسعه منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی از جمله هم‌اندیشی‌های معتبری است که سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نیز در برگزاری آن سهم بسزایی دارد.

این کنفرانس اولین بار در سال ۱۳۸۲ با هدف پوشش نیازهای دانشی و آموزشی در کشور در این حوزه برگزار شد که تا پیش از این کنفرانس، هیچ گردهمایی دوره‌ای و متشکلی در حوزه منابع انسانی برگزار نشده بود، به همین دلیل سازمان مدیریت صنعتی و ایدرو، ‌به عنوان سازمان هایی توسعه‌ای با همکاری سایر سازمان‌ها و انجمن‌ها، کنفرانس را سامان دادند و تاکنون ۱۹ کنفرانس توسعه منابع انسانی و ۲۶ همایش عرصه یادگیری ( پیش کنفرانس توسعه منابع انسانی) برگزار شده است.

ضرابیان همچنین نهادینه نمودن مباحث توسعه منابع انسانی در سازمان‌ها و بنگاه‌ها، رشد و ارتقاء دانش تخصصی حوزه منابع انسانی، تأثیرگذاری در ساختار سازمان‌ها و بنگاه‌ها، فراهم نمودن ارتباط حوزه‌های منابع انسانی سازمان‌ها با پژوهشکده‌ها و دانشگاهها از طریق پژوهش و توسعه دانش، همکاری و تعامل بیشتر بخش‌های کسب و کار بخصوص صنعت و دانشگاه، تأثیرگذاری بر بهره‌وری منابع انسانی در کل کشور که همیشه جزو اهداف کلان مسئولان بوده است جزو اهداف برگزاری این کنفرانس برشمرد.

وی از دستاوردهای دوره های قبلی این کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی به تولید سالیانه بالغ بر ۲۵۰ مقاله علمی، پژوهشی و تجربه کاربردی در حوزه توسعه منابع انسانی، بسترسازی و ایجاد زمینه افزایش رشد بهره‌وری منابع انسانی کشور، تأسیس انجمن مدیریت منابع انسانی ایران، طراحی و استقرار مدل بومی جایزه تعالی منابع انسانی که تاکنون ۱۵ دوره ارزیابی از واحدهای منابع انسانی شرکت‌های متقاضی برگزار گردیده است، ارائه عناوین نوین در هر کنفرانس که منجر به کاربرد در سازمان‌ها گردیده است (اجرای کانون ارزیابی، طرح مدیران آینده و …) ، پیگیری بیانیه‌های پایانی کنفرانس در مراجع ذیربط نظیر شورای عالی کار، معاونت سرمایه انسانی ریاست جمهوری و … ،تولید ده‌ها عنوان کتاب با موضوعات توسعه منابع انسانی ، تغییر نگرش مدیران ارشد سازمان‌ها و شرکت‌ها نسبت به حوزه منابع انسانی، بسترسازی جهت ایجاد و توسعه واحد منابع انسانی در ساختار سازمانی شرکت‌ها و سازمان‌ها، الگوبرداری از موضوعات کنفرانس جهت انتخاب عناوین پایان نامه‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه منابع انسانی اشاره کرد.

ضرابیان افزود، کنفرانس بین‌المللی توسعه منابع انسانی، فرصتی ارزشمند برای فعالان این حوزه است تا از آخرین تحولات و روندهای مدیریت منابع انسانی آگاه شوند، با دیدگاه‌ها و تجربیات متخصصان برجسته آشنا گردند، شبکه‌ای از ارتباطات حرفه‌ای ایجاد نمایند، دانش و مهارت‌های خود را ارتقا بخشند، در جریان آخرین پژوهش‌ها و راهکارهای عملی قرار گیرند، این رویداد همچنان با قوت به مسیر خود ادامه می‌دهد و نقش مهمی در ارتقای سطح مدیریت منابع انسانی در سازمان‌های ایرانی ایفا می‌کند.

کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی

رئیس اداره کنفرانس ها و همایش ها در ادامه افزود، سازمان مدیریت صنعتی، به عنوان تنها مرجع رسمی برگزاری کنفرانس بین‌المللی راهبری شرکتی در کشور، افتخار دارد که در سال ۱۴۰۴ پنجمین دوره این رویداد مهم را برگزار کند.

این کنفرانس به عنوان معتبرترین گردهمایی در حوزه حاکمیت شرکتی در ایران شناخته شده و نقش بسزایی در ارتقای استانداردهای راهبری در سازمان‌های ایرانی ایفا کرده است.

از اهدف این کنفرانس می توان به تبیین اهمیت و نقش حاکمیت شرکتی در گسترش سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی کشور ، شناسایی عوامل فرهنگی و اجتماعی موثر بر بهبود حاکمیت شرکتی در ایران ، شناسایی چالش‌های حقوقی و قانونی موثر بر کارآمدی نظام حاکمیت شرکتی در ایران، پاسخگویی به پرسش‌ها و ابهامات دست‌اندرکاران در شرایط فعلی کشور ، جلب توجه اندیشمندان و پژوهشگران برای پژوهش و ایده‌ورزی ،افزایش سطح آگاهی شرکت‌ها، موسسات، دانشگاهیان، کارشناسان، مشاوران، مدیران و اعضای هیئت مدیره ، بهبود توانمندی و کسب مهارت مخاطبان، ایجاد زبان مشترک و دیدگاه‌های مشابه در حاکمیت شرکتی بین دانشگاه و صنعت ،اطلاع از آخرین نظریه‌ها، یافته‌ها و تجارب برتر کشورها و سازمان‌های داخلی و خارجی اشاره داشت.

همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی

ضرابیان در تشریح دیگر همایش برنامه ریزی شده سازمان مدیریت صنعتی گفت، همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی، با قدمتی ۲۷ ساله، به عنوان یکی از با سابقه‌ترین رویدادهای حوزه مدیریت توسعه سرمایه انسانی در کشور، هر سال با رویکردی متفاوت و با هدف هم‌افزایی و مشارکت فعال شهرستان‌های ایران برگزار می‌گردد.

وجه تمایز این همایش، برگزاری آن در شهرستان‌های مختلف کشور است که فرصتی بی‌نظیر برای مدیران و فعالان حوزه منابع انسانی در سراسر ایران فراهم می‌آورد تا ضمن بهره‌مندی از محتوای ارزشمند و تبادل تجربیات، نقش موثری در ارتقای دانش و عملکرد این حوزه در مناطق مختلف ایفا نمایند.

بیست و هفتمین دوره این همایش در سال ۱۴۰۴ با تمرکز بر آخرین دستاوردها، چالش‌ها و راهکارهای نوین در عرصه یادگیری و توسعه مدیران منابع انسانی، بستری پویا برای تبادل نظر، ایجاد شبکه‌های ارتباطی موثر و ارتقای سطح دانش تخصصی شرکت‌کنندگان فراهم آورد.

همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی، فرصتی استثنایی برای دسترسی مدیران منابع انسانی در سراسر کشور به محتوای آموزشی و تخصصی روزآمد، ایجاد فرصت‌های هم‌افزایی و تبادل تجربه میان فعالان این حوزه در سطح ملی، مشارکت فعال شهرستان‌ها در ارتقای دانش و عملکرد مدیریت منابع انسانی، آشنایی با چالش‌ها و فرصت‌های خاص هر منطقه در حوزه توسعه سرمایه انسانی، بهره‌مندی از فضای پویای یادگیری و شبکه‌سازی در محیطی متفاوت، با پیوستن به این رویداد ملی، علاقمندان نیز می‌توانید در این حرکت همگانی برای ارتقای سطح یادگیری و توسعه مدیران منابع انسانی در سراسر ایران سهیم باشند.

کنفرانس بین المللی بازاریابی صنعتی

وی همچنین در تشریح و توصیف کنفرانس بین‌المللی بازاریابی صنعتی افزود، با همراهی انجمن علمی بازاریابی ایران و یاد و خاطره پدر بازاریابی نوین ایران، زنده‌یاد دکتر احمد روستا بنیان نهاده شد.

این کنفرانس به عنوان یک مرجع عالی و تخصصی در حوزه بازاریابی B2B در کشور شناخته می‌شود و تلاش دارد تا با بهره‌گیری از دانش و تجربیات خبرگان این حوزه، مسیرهای نوینی را برای توسعه کسب‌وکارهای صنعتی هموار سازد.

این رویداد که با هدف ارتقای سطح دانش و عملکرد فعالان حوزه بازاریابی صنعتی طراحی شده است، همواره میزبان اساتید، پژوهشگران و مدیران برجسته داخلی و بین‌المللی بوده و بستری منحصر به فرد برای تبادل دیدگاه‌ها، ارائه راهکارها و ایجاد فرصت‌های همکاری فراهم آورده است.

کنفرانس بین‌المللی بازاریابی صنعتی، فرصتی بی‌نظیر برای بهره‌مندی از دانش روز و آخرین روندهای بازاریابی در بخش صنعتی، آشنایی با استراتژی‌ها و تاکتیک‌های موفق در حوزه B2B، ایجاد ارتباط و تعامل با فعالان و متخصصان بازاریابی صنعتی وارتقای سطح دانش و مهارت‌های تخصصی در زمینه بازاریابی کسب‌وکار می باشد.

ضمنا علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان اداره کنفرانس ها با شماره ۸۸۶۰۴۲۲۲ (داخلی ۳۱۷۲-۳۱۵۱-۳۱۴۲-۳۱۷۶ ) و تلفن های مستقیم ۸۸۶۰۴۳۱۵ و ۸۸۶۰۴۲۸۶ و همراه ۰۹۱۲۵۸۳۸۸۹۵ تماس حاصل فرمایید و یا به www.events.imi.ir مراجعه نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.