×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان با بیان این مطلب که سازمان تامین اجتماعی در دوره شیوع ویروس کرونا همواره در کنار کارفرمایان و شرکای اجتماعی بوده است، افزود: سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی اثر گذار بر حوزه تولید و بازار کار و سرمایه، نقش مهمی در پشتیبانی و حمایت از کارگاههای صنعتی، تولیدی، خدماتی و نیروی انسانی شاغل در آنها ایفا می کند.

حسینی  با اشاره به اینکه کارفرمایان و کارآفرینان از شرکای اجتماعی عمده سازمان تامین اجتماعی هستند، ارائه اطلاعاتی و آگاه سازی آنها از قوانین و فرایندهای مرتبط با حوزه های مختلف بیمه ای را ضروری دانست و افزود: اقدامات این سازمان در دوره شیوع بیماری کوئید ۱۹ در جهت تسهیل ارائه خدمات غیر حضوری و همچنین حمایت های بیمه ای از صنوف آسیب پذیر از این ویروس را گامی ارزشمند در این راستا است.

گفتنی است، شرکت صنایع آلومینیوم هزار واقع در شهرک صنعتی شماره ۲ کرمان با هدف تولید ورق و فویل آلومینیومی برای مصارف صنعتی از سال ۱۳۸۶ در حال تولید محصولات خود با استفاده از آخرین تکنولوژی روز و پیشرفته ترین ماشین آلات است. این مجتمع مشتمل بر سه کارخانه ذوب و نورد، کانتورینگ و اسپتیک و ۳۵۰ نفر شاغل است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.