×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ آذر , ۱۴۰۴

در آستانه فرا رسیدن روز بیمه، آیین رونمایی از اپلیکیشن “یاس” بیمه آسیا با حضور نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل ، اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران بیمه آسیا و خبرنگاران حوزه بیمه رسانه های جمعی کشور برگزار شد.
به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مجتبی حیدری، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این مراسم با تبریک روز بیمه و ابراز خرسندی از عرضه رسمی این اپلیکیشن، آن را درگاهی دو‌سویه برای ارتباط مستقیم، سریع و شفاف با مشتریان دانست.
مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به اجرای چهار محصول برخط در ماه‌های گذشته گفت: در ارائه و اجرای این محصولات تلاش قابل توجهی صورت گرفته و ثبت رکورد ۲۰ هزار فروش در این چهار محصول برخط، نشان‌دهنده استقبال مشتریان و اثربخشی مسیر دیجیتالی بیمه آسیا است.
حیدری با بیان اینکه ذائقه و رفتار مشتریان به‌سمت استفاده از خدمات اینترنتی و تلفن همراه تغییر کرده است، افزود: مشتریان امروز انتظار دارند تمامی خدمات بیمه‌ای را با سرعت و سهولت از طریق تلفن همراه دریافت کنند و ما نیز در بیمه آسیا این مسیر را با جدیت دنبال می‌کنیم.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا افزایش سرعت، دقت و شفافیت در ارائه خدمات را از مهم‌ترین دستاوردهای حرکت به سمت تحول دیجیتال عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد اپلیکیشن «یاس» بتواند امکان ارائه خدمات شبانه‌روزی، دقیق‌تر و سریع‌تر را برای بیمه آسیا فراهم کند.
مدیر عامل بیمه آسیا در پایان با قدردانی از تلاش تمام همکارانی که در توسعه محصولات برخط بیمه آسیا نقش‌آفرینی کرده‌اند، تأکید کرد: موفقیت‌های اخیر نتیجه کار تیمی و همراهی همه بخش‌هاست و امیدوارم این دستاوردها برای بیمه آسیا استمرار داشته باشد.
منبع:روابط عمومی بیمه آسیا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.