
اولین نشست شورای مدیران بیمه آسیا در سال ۱۴۰۴ با حضور مجتبی حیدری مدیرعامل بیمه آسیا، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران برگزار شد.
به گزارش کیوسکخبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مجتبی حیدری مدیرعامل بیمه آسیا با تاکید بر لزوم همراهی و همدلی تمامی ارکان شرکت، دو هدف اصلی سال ۱۴۰۴ شرکت را توسعه سرمایه انسانی و فناوری اطلاعات عنوان کرد و گفت : سرمایه انسانی بیمه آسیا در موفقیت شرکت نقش مهمی ایفا می کند و می بایستی ضمن بهره گیری از دانش و مهارت به روز و برخورداری از انگیزه لازم ، در ایجاد ارزش افزوده موثر باشد.
مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به سرعت پیشرفت در حوزه فناوری اطلاعات ، لزوم آسیب شناسی در این بخش به دلیل تغییر تجربه و انتظارات مشتریان در سال های اخیر را مهم دانست و بر استفاده بهینه شرکت از فناوری های نوین و پیشرفته و همچنین توسعه محصولات و خدمات بر بستر الکترونیک تاکید کرد.
حیدری تصریح کرد: با توجه به بهره مندی شرکت بیمه آسیا از منابع انسانی توانمند و متخصص، می توان با رصد نیروهای زبده داخلی ، ۹۵ درصد کادر مدیریتی شرکت را از سرمایه های انسانی داخل شرکت تامین نمود.
مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به تسریع در پرداخت خسارت به زیاندیدگان اظهار داشت: چنانچه ریسک به صورت کامل و جامع مورد بررسی قرار گیرد، حق بیمه فنی تعیین گردد، وصول مطالبات به موقع انجام پذیرد و منابع حاصله دقیق و سودآور سرمایه گذاری شود، می توان ترکیب سبد پرتفوی بیمه ای مناسبی را برای شرکت درنظر گرفت.
هوشنگ فتاح، عضو هیات مدیره و مشاورعالی مدیرعامل در امور اجرایی در اولین نشست شورای مدیران ، روحیه کار تیمی و فرهنگ سازمانی غنی شرکت بیمه آسیا را به عنوان عامل ممتاز در مسیر ساخت آسیای جدید ذکر کرد.
فرامرز خجیر، عضو هیات مدیره و معاون فنی بیمه های اشخاص و مسئولیت در سخنانی با اشاره به اینکه بیمه آسیا یک سازمان همراه، همدل و توانمند است، تحولات اخیر شرکت را را در مسیر ارتقای فرهنگ سازمانی دانست که می بایستی همراستا با منافع ذی نفعان باشد.
غلامرضا سرلک، معاون فنی بیمه های اموال نیز در سخنانی جهت دهی و تاثیر نیروی انسانی کیفی را در جذب و نگهداری پرتفوی سود ده موثر دانست.
در این مراسم، مسائل و مشکلات شرکت از دیدگاه های مشترک فی مابین مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای متناسب با آن ارائه شد.