×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، ایمیدرو (مجتمع سنگ آهن سنگان) در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی، موضوع «اجرای عملیات حفاری و مغزه گیری به روش وایرلاین به همراه احداث راه دسترسی و سکوی حفاری به متراژ ۲۰،۰۰۰ متر» را به فراخوان بگذارد.
همچنین مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی «خردایش، فرآوری و دانه بندی سنگ آهن به تفکیک کارگاه های سنگ شکن شماره ۲ (۶۰۰ هزار تن)، ۳ (۶۰۰ هزار تن)، ۶ (یک میلیون و دویست هزار تن) و ۸ (یک میلیون و دویست هزار تن) برای ۲ سال» را با شرایط ذیل برگزار کند.
از این رو، همه اشخاص حقوقی واجد شرایط می توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir نسبت به خرید اسناد ارزیابی کیفی اقدام کنند.
زمان، مهلت و نشانی دریافت اسناد ارزیابی کیفی
اسناد ارزیابی کیفی همه روزه از تاریخ ۲۲ شهریور ۹۹ تا ساعت ۱۴ مورخ ۲۶ شهریور ۹۹ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir به فروش می رسد.
تاریخ ، مهلت و نشانی تحویل اسناد ارزیابی کیفی
متقاضیان شرکت در مناقصه باید حداکثر تا تاریخ ۱۲ مهر ۹۹ ساعت ۱۴ اسناد دریافتی را تکمیل و در سایت www.setadiran.ir بارگذاری کنند.
اطلاعات تکمیلی در فایل های پیوستی موجود است. همچنین می توانید با شماره تلفن ۸۱۴۹۲۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.