×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ شهریور , ۱۴۰۴

به منظور پرورش نسلی از کارکنان آشنا به تکنولوژی‌های جدید در حوزه نمایشگاهی، تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان مدیریت صنعتی و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، تفاهم‌نامه‌ای با هدف ارتقای صنعت نمایشگاهی توسط دکتر قاسم خرمی، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و دکتر صدیف بیک‌زاده، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران به امضا رسید.

اهداف اصلی این تفاهم‌نامه شامل رتبه‌بندی مجریان برگزاری نمایشگاه و رتبه‌بندی سایت‌های نمایشگاهی در سطح کشور و پرورش نیروهای متخصص در این حوزه است.

برگزاری دوره‌های آموزشی در قالب DBA ,MBA صنعت نمایشگاهی ازسوی سازمان مدیریت صنعتی

در این مراسم، خرمی، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با اشاره به تجربه چند دهه‌ای سازمان مدیریت صنعتی در حوزه آموزش و مشاوره به مدیران، گفت: سازمان مدیریت صنعتی با تجربه چند دهه فعالیت در حوزه آموزش، مشاوره و تحقیق می‌تواند در حوزه‌های مختلف با شرکت نمایشگاه‌ها همکاری داشته باشد.

وی افزود: حوزه‌های مختلف همکاری میان این سازمان و شرکت سهامی نمایشگاه‌ها شناسایی شده است. در همین راستا، سازمان مدیریت صنعتی در قالب دوره‌های آموزشی تخصصی کوتاه‌مدت یا بلندمدت در قالب DBA ,MBA صنعت نمایشگاهی می‌تواند با شرکت نمایشگاه‌ها همکاری کند.

خرمی با اشاره به تعامل و همکاری دوجانبه میان سازمان مدیریت صنعتی و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج. ا. ایران، گفت: می‌توانیم با استفاده از ظرفیت و تجربه گسترده‌ شرکت نمایشگاه‌ها، این موارد را در قالب سرفصل‌های دروس بگنجانیم و از اساتیدی که در حوزه نمایشگاه‌ها فعال هستند برای پرورش نسلی از کارکنان و کارگزاران حوزه نمایشگاه‌ها برای آشنایی به تکنولوژی‌های جدید و دستاوردهای جدید استفاده کنیم.

سایت‌های نمایشگاهی و مجریان نمایشگاه‌ها رتبه‌بندی می‌شوند

در ادامه بیک‌زاده، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی ایران، در مورد اهداف انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان مدیریت صنعتی، گفت: این تفاهم‌نامه با هدف ارتقای سطح دانش در سطح نمایشگاهی منعقد شد زیرا با توانمندی‌ای که در سازمان مدیریت صنعتی کشور وجود دارد، این تفاهم‌نامه باعث ارتقای صنعت نمایشگاهی می‌شود.

بیک زاده در مورد محورهای پیش‌بینی‌شده در این تفاهم‌نامه، گفت: رتبه‌بندی مجریان برگزاری نمایشگاه‌ها و رتبه‌بندی سایت‌های نمایشگاهی در سطح کشور و پرورش نیروهای متخصص در این حوزه و مدیران حوزه‌های مختلف در صنعت نمایشگاهی ازجمله اهداف این تفاهم‌نامه است.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه ج.ا..ایران افزود: صنعت نمایشگاهی حوزه‌های مختلفی، از آماده‌سازی غرفه‌ها گرفته تا نحوه بازاریابی حرفه‌ای و نحوه تبادل دانش و انتقال تکنولوژی‌ها دارد و از محلی برای ارائه کالا و خدمات تبدیل به پلتفرم سیاست‌گذاری شده که در قالب آن، انتقال دانش اتفاق می‌افتد. به همین دلیل، لازم بود وارد همکاری با سازمان مدیریت صنعتی به عنوان یک سازمان حرفه‌ای در این حوزه و مدیریت جوانان حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف صنعتی شویم.

وی خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت صنعتی یک سازمان حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف صنعتی است. از طرفی، نمایشگاه تبدیل به یک صنعت شده و آموزش، تکنولوژی و مبحث انتقال دانش، موضوعی است که دائما باید در جریان باشد و این جریان با کمک سازمان مدیریت صنعتی پیش خواهد رفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.