×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری در این ارتباط ویدئو کنفرانسی اظهار داشت: مراسم کلنگ زنی و شروع عملیات احداث این درمانگاه را در هفته دولت سال ۹۶ به اتفاق دکتر ربیعی و مرحوم دکتر نوربخش در دوره‌ای که افتخار خدمت به عنوان استاندار بوشهر را داشتم، برگزار کردیم و امروز خوشحالیم که این درمانگاه افتتاح می‌شود و در خدمت مردم شریف شهرستان دیر قرار می‌گیرد.

وی از حمایت و پشتیبانی استاندار بوشهر از مدیران و همکاران سازمان تأمین اجتماعی در استان تشکر کرد و گفت: امیدواریم با حمایت ایشان سایر پروژه ها نیز در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد. پروژه‌های درمانگاه تأمین اجتماعی دشتی و درمانگاه جم و همچنین پلی‌کلینیک برازجان در استان بوشهر در حال احداث هستند که امیدوارم تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسند.

سالاری ادامه داد: پروژه درمانگاه دلوار آغاز شده و پروژه درمانگاه دیلم نیز به زودی شروع می‌شود. همچنین طرح‌های توسعه بیمارستان سلمان فارسی بوشهر و مهر برازجان نیز در دستور کار قرار دارد که امیدواریم با تکمیل این پروژه‌ها گام موثری برای ارتقاء خدمات درمانی تأمین اجتماعی در استان بوشهر برداریم.

دکتر سالاری همچنین از افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی آزادشهر در استان گلستان و شعبه عشق آباد در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در کنار ارائه خدمات به جامعه تحت پوشش و ایفای تعهدات در قبال مراکز درمانی طرف قرارداد، برنامه‌های توسعه‌ای نیز برای ارتقاء خدمات سازمان تأمین اجتماعی براساس اولویت و سطح بندی خدمات درحال اجرا هستند.

عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر نیز در این مراسم با تشکر از اهتمام و پیگیری دکتر سالاری برای توسعه خدمات سازمان تأمین اجتماعی، گفت: با وجود مشکلات و محدودیت‌های مالی که سازمان تأمین اجتماعی با آن مواجه است، دکتر سالاری قدم‌های بلندی برای توسعه خدمات برداشته‌اند و امروز شاهد افتتاح یکی از پروژه‌های عمرانی هستیم.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی با تدبیر، برنامه‌ریزی و هوشمندی دکتر سالاری در مسیر صحیح در حال حرکت است، افزود: امیدواریم مابقی پروژه‌های تامین اجتماعی در استان بوشهر نیز که در حال اجرا هستند، به بهره‌برداری برسند و امیدواریم در شرایط مناسب و در آینده نزدیک میزبان دکتر سالاری در استان بوشهر باشیم.

دکتر زهرا نویدی فر، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر نیز در این مراسم گفت: درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دیّر از سال ۸۸ در مکان استیجاری شروع به کار کرد و در سال ۹۵ موافقت دکتر ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وقت برای احداث ساختمان ملکی اخذ و در هفته دولت سال ۹۶ پروژه احداث درمانگاه در زمین ۵۰۰۰ متری و زیر بنای ۱۸۰۰ متر در ۲ طبقه آغاز شد.

وی با بیان اینکه امروز آرزوهای چندین ساله حوزه درمان تامین اجتماعی شهرستان دیّر درحال تحقق است، افزود: برای احداث و تجهیز درمانگاه ۲۶۵ میلیارد ریال هزینه شده است و با توجه به شروع و اتمام این پروژه در هفته دولت امیدواریم کارکنان این مرکز درمانی با تأسی از شهیدان رجایی و باهنر به بهترین وجه به بیمه شدگان و تمامی مراجعه کنندگان به این مرکز درمانی خدمت رسانی کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.