×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مراسم افتتاح این مرکز با حضور نماینده مردم شهرستان های مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان مرودشت هم‌زمان با هفته تأمین اجتماعی برگزار شد.
در این مراسم رشیدی نماینده  مردم شهرستان مرودشت در مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته تأمین اجتماعی گفت: مجلس پیگیر مشکلات قشر کارگری است و پس از اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان، دیگر مشکلات اقشار کارگری و کارکنان تامین اجتماعی را در دست بررسی داریم.

در این مراسم دکتر اکبر امیری مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس گفت: درمانگاه تأمین اجتماعی مرودشت در سال ۹۵ به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: این مرکز دارای بخش های پزشک عمومی، دندانپزشک و متخصص‌های زنان و زایمان، اطفال، چشم، قلب و عروق، داخلی، طب فیزیکی و توانبخشی و خدمات پاراکلینیکی داروخانه و آزمایشگاه، نوار قلب، مامایی، تزریقات و پانسمان، اکوکاردیوگرافی و اپتومتری است.

دکتر امیری ادامه داد: در سال ۹۸، بیش از ۲۱۲هزار و ۲۳۸ مورد مراجعه به این مرکز انجام گرفته است و  در حال حاضر با حضور رشیدی نماینده مردم شهرستان مرودشت در مجلس شورای اسلامی، بخش رادیولوژی مرکز نیز راه‌اندازی و افتتاح شد.
وی ادامه داد: هزینه تجهیز این مرکز به دستگاه رادیولوژی ۲۱ میلیارد ریال و تجهیزات نصب شده از برندهای به نام دنیا است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.