مؤسسه اعتباری ملل با هدف ارتقای سطح خدمات به مشتریان عزیز و به منظور تسهیل در دسترسی به خدمات بانکی، ساعات کاری ستاد و شعب خود را متناسب با نیازهای عملیاتی و خدمترسانی بهروزرسانی نموده است. این تغییرات بهویژه با توجه به نیازهای مشتریان محترم انجام شده تا خدمات بهموقعتر و بهتر ارائه گردد.
به گزارش کیوسکخبر به نقل از روابطعمومی مؤسسه اعتباری ملل: ساعات کاری جدید ستاد و شعب مؤسسه اعتباری ملل پس از بررسیهای کارشناسی، بهطور رسمی اعلام و از روز شنبه مورخ ۱۵ آذر ۱۴۰۴، اجرا میگردد. این تغییرات بهمنظور بهبود فرآیندهای اجرایی و تسهیل در خدماترسانی به مشتریان در تمامی شعب و ستاد اعمال شده است.
بر اساس این تغییرات، ساعت کاری ستاد و شعب برای ارائه خدمت به مشتریان محترم به شرح زیر اعلام میگردد:
ساعت کار واحدهای ستادی:
- شنبه الی سهشنبه: ۷:۰۰ الی ۱۶:۰۰
- چهارشنبه: ۷:۰۰ الی ۱۵:۰۰
- پنجشنبه: ۷:۰۰ الی ۱۲:۳۰ (واحدهای پشتیبانیکننده شعب)
ساعت کار خدمترسانی به مشتریان در شعب:
- شنبه الی سهشنبه: ۷:۳۰ الی ۱۴:۱۵
- چهارشنبه: ۷:۳۰ الی ۱۴:۰۰
- پنجشنبه: ۷:۳۰ الی ۱۲:۳۰
مؤسسه اعتباری ملل همواره در تلاش است تا با تطبیق ساعات کاری با نیازهای روزانه مشتریان، دسترسی به خدمات خود را راحتتر و سریعتر کند. امیدواریم این تغییرات، تجربه خوبی از خدمات بانکی برای مردم عزیز رقم بزند.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=293707












