گروه : بانک و بیمه
بانک ایران زمین با ارائه خدمات گسترده بانکی و مالی، موفق به جلب اعتماد بیش از یک میلیون و سیصد هزار مشتری شده است.
به گزارش کیوسکخبر به نقل از روابط عمومی؛ حضور مستمر و روزانه بیش از بیست هزار مشتری در شعب این بانک، بیانگر نقش مؤثر و جایگاه معتبر بانک ایران زمین در نظام بانکی کشور است.
در کنار خدمات حضوری، ثبت بیش از دویست هزار مراجعه غیرحضوری روزانه و انجام یک میلیون تراکنش در بسترهای دیجیتال، نشان میدهد استفاده از خدمات نوین این بانک به شکل قابل توجهی افزایش داشته است.
برهمین اساس در سال گذشته پلتفرمهای دیجیتال بانک ایران زمین بیش از چهارده میلیون بار مورد بهرهبرداری قرار گرفته است.
این سطح از استقبال نشاندهنده اعتماد جدی مشتریان به زیر ساخت های فناورانه و خدمات نوین بانک ایران زمین است؛ زیر ساخت هایی که با هدف سهولت، امنیت و سرعت در ارائه خدمات مالی توسعه یافتهاند و امکان انجام اغلب امور بانکی را بدون نیاز به مراجعه حضوری فراهم میکنند.
اپلیکیشن ها و سامانه های دیجیتال بانک ایران زمین به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و حتی خدماتی همچون بازگشایی حساب نیز از طریق آنها به صورت غیرحضوری قابل انجام است.
بانک ایرانزمین تأکید دارد که با توسعه مداوم فناوریهای نوین و ارتقای کیفیت ارائه خدمات، به مسیر خود در بهبود تجربه مشتری و گسترش خدمات کارآمد در سراسر کشور ادامه خواهد داد.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=292111











