پژوهشکده بیمه اعلام کرد که تبلیغات محیطی همایش بیمه و توسعه بهطور کامل در اختیار شرکت «معرفان» بهعنوان پیمانکار برج میلاد بوده و هیچگونه دخل و تصرفی از سوی پژوهشکده بیمه یا بیمه مرکزی در این زمینه صورت نگرفته است.
به گزارش کیوسکخبر به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل پژوهشکده بیمه، نظر به اظهار نظر برخی از افراد و رسانه ها در خصوص تبلیغات محیطی اطراف برج میلاد همزمان با برگزاری همایش بیمه و توسعه، موارد زیر جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می رسد:
تبلیغات محیطی نصبشده در محوطه و فضای نمایشگاه برج میلاد، هیچگونه ارتباطی با پژوهشکده بیمه و بیمه مرکزی نداشته و این دو نهاد هیچ دخل و تصرفی در آن نداشتهاند.
مسئولیت کامل این تبلیغات بر عهده شرکت «معرفان» بهعنوان پیمانکار برج میلاد بوده است. هر شرکت یا واسطه بیمه ای یا نهادی یا شخصی می توانسته مستقیماً با این شرکت وارد مذاکره شود و از ظرفیت تبلیغات محیطی استفاده کند.
از آنجا که بسیاری از شرکتهای بیمه یا نمایندگان و کارگزاران بیمه در این زمینه ورود نکردند، طبعا استارتاپهای بیمهای توانستند از این فرصت بهرهمند شوند و تبلیغات محیطی از سوی پیمانکار برج میلاد در اختیار آنان قرار گرفت.
پژوهشکده بیمه هیچ نقشی در قراردادها یا تخصیص تبلیغات محیطی نداشته و تنها سالن همایشهای برج میلاد را اجاره نموده است. تقاضایی هم برای استفاده از تبلیغات محیطی نکرده چون نیازی به آن نداشته است. اجاره کردن فضای تبلیغاتی توسط پژوهشکده و قراردادن آن در اختیار دیگران نیز قانونی نمی باشد و خود بخش خصوصی اعم از شرکت های بیمه، شبکه فروش متعارف و کارگزاران برخط بایستی از محل منابع خود اقدام به خرید فضای تبلیغاتی از پیمانکار برج میلاد می کردند.
در تاریخ ۲۳ مهر ۱۴۰۴ نیز جلسهای با حضور روابط عمومی شرکتهای بیمه در محل پژوهشکده برگزار شد و فرصت استفاده از این فضا به اطلاع نمایندگان شرکتها رسید.
بدین وسیله تأکید میشود که تبلیغات محیطی نمایشگاه صرفاً تحت مدیریت شرکت معرفان بوده و پژوهشکده بیمه و بیمه مرکزی هیچگونه دخالتی در این زمینه نداشتهاند.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=294019












