×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امین فخر در جلسه وبینار با روسای درمانگاه های شهربابک، بردسیر، دکتر صادقی سیرجان و پلی کلینیک رفسنجان ضمن اشاره به توسعه خدمات الکترونیک در سطح سازمان، بر ارائه خدمات با کیفیت و سهل الوصول که با کمترین میزان انتظار بیماران همراه باشد، تاکید کرد.

وی افزود: پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد یکی از اقدامات بزرگ و موثر سازمان تامین اجتماعی بوده که مشکلات زیادی را رفع کرده و در حال حاضر تا پایان سال ۹۸ با این مراکز تسویه شده است.
وی همچنین از همسان سازی حقوق بازنشستگان به عنوان کار بزرگ دیگر سازمان تامین اجتماعی یاد کرد.
دکتر فخر افزود: توسعه خدمات الکترونیکی در دستور کار سازمان است، نسخه و استعلام  الکترونیکی اعتبار دفاتر بیمه عملیاتی شده و طرح امضای الکترونیکی نیز در آینده نزدیک اجرایی می شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان ادامه داد: پیشبرد طرح های عمرانی و برنامه های عملیاتی در دستور کار مدیریت درمان استان است.
وی با اشاره به موج دوم شیوع ویروس کرونا گفت: با افزایش تخت های بیمارستانی از ۱۵۰ به ۲۰۰ تخت، خدمت رسانی به بیماران ادامه دارد و از حیث شاخص های عملکردی در وضعیت مطلوبی قرار داریم.

دکتر هادی صبوری، معاون درمان تامین اجتماعی کرمان نیز در این جلسه، در خصوص تامین دارو و مصرف لوازم پزشکی، نگهداری تجهیزات و ارائه خدمات به بیماران  مزمن، توضیحاتی ارائه کرد.
 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.