×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،در این آیین مدیر کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری ،همه کارکنان خدوم سازمان تامین اجتماعی را نمونه دانست و گفت: کار  و خدمت در سازمان تامین اجتماعی بواسطه  خدمت رسانی به مخاطبان که نیمی از جمعیت کشور  را در بر می گیرد افتخار بزرگی است که نصیب ما کارکنان سازمان شده است.

غلامرضا محمدی تلاش درجهت جلب رضایت مندی  مخاطبین و پاسخگویی را از مهمترین وظایف کارکنان  دانست و گفت: پویایی و چابکی سازمانی که حیطه فعالیتش  به وسعت نیمی از جمعیت کشور است صرفا از طریق نیروهایی  زبده و دانش مدار حاصل می شود.
محمدی افزود: با تلاش مجموعه همکاران این اداره کل و شعب تابعه شاهد رشد چشمگیر فعالیت های مختلف در حوزه های بیمه ای تامین اجتماعی در استان بودیم .
وی کارکنان بازنشسته را سرمایه های پشتیبان سازمان دانست و گفت: نیاز امروز سازمان تامین اجتماعی به تجربیات و آموخته های همکاران بازنشسته بیش از پیش است.
محمدی خاطر نشان کرد:این همکاران در تمامی سالهای خدمت قدرشناس و لایق و عاشق خدمت به مردم انجام وظیفه نموده و همیشه مایه خیر و برکت برای سازمان بوده اند لذا امروز از پای نخواهند نشست و همواره با سلاح اندیشه و خرد همراه  و یاور سازمان تامین اجتماعی خواهند بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.