
استقبال مخاطبان ایرانی از تولیدات شبکه خانگی ادامه دارد و در این برنامههای مافیایی نیز جایی ویژه در سبد سرگرمی مخاطبان دارند.
در میان آنها برنامه «الکلاسیکو به روایت تسلا» ازجمله رئالیی هایی است که توانسته نه تنها در پلتفرم عرضهکننده خود-نماوا- جزو پربیننده ها باشد بلکه در سایتها و کانالهای دانلود هم جزو رتبه های بالای جلب مخاطب است.
برنامه «الکلاسیکو…» از تازه ترین رئالیتی های مافیایی است که به چند دلیل مورد توجه قرار گرفته؛ یکی حضور ده ها چهره مطرح بازی مافیا در این برنامه، دیگری داوری سختگیرانه و جلوگیری از تبانی سازی، سوم حضور برخی از مدعیان بازی مافیا و ازجمله بهاره افشاری و چهارم چیدمان بصری جذاب و درخدمت محتوای برنامه است.
بعد از پخش «الکلاسیکو…» نه تنها آمار مخاطبان این گونه برنامه ها بالا رفته بلکه کم نیستند مخاطبانی که به واسطه تماشای این برنامه به بازی های فکری و ازجمله بازی مافیا علاقمند گشته اند.
در آمار ارائه شده از برنامه های مختلف در یوتیوب نیز اغلب اپیزودهای این برنامه بالای ۲۰۰هزار مخاطب و مخاطب برخی قسمتها نیز از نیم میلیون عبور کرده است و مجموع قسمتهای عرضه شده برنامه چندمیلیون مخاطب داشته.
گفتنی است برنامه «الکلاسیکو به روایت تسلا» به تهیهکنندگی مهدی دانایی مقدم و کارگردانی حمیده نهان دست با شعار «برای یک دوئل نفسگیر از استراتژی تا فریب آماده باشید» با بیش از پنجاه چهره مطرح بازی مافیا، از طریق پلتفرم نماوا در شبکه خانگی عرضه شده است.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=266396