×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، اسمعیل نبوی، مدیر کل تامین اجتماعی همدان در دیدار با مهندس مهرابی رئیس اتاق اصناف این استان گفت: سازمان تامین اجتماعی به منظور تسهیل درارائه خدمات خود به مخاطبان وبیمه شدگان ، سامانه های غیرحضوری مختلفی را طراحی واجرائی کرد که بیمه شدگان بدون مراجعه و با تحمل کمترین هزینه به خدمات وتعهدات بیمه ای خود دسترسی داشته باشند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان از همراهی وهمکاری شرکای اجتماعی تشکر کرد و افزود: سامانه های مختلف ارائه خدمات غیرحضوری این سازمان را اطلاع رسانی کرده ایم اما به منظور ارائه بهتر خدمات به بیمه شدگان نیازمند مساعدت وهمراهی کلیه کارفرمایان محترم هستیم تابتوانیم به صورت درست واصولی از عهده تعهدات وارائه مطلوب خدمات برآییم.
وی گفت: بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی می توانند از طریق کد دستوری #۱۴۲۰ * و با وارد کردن کدملی از وضعیت بیمه ای وحتی سوابق خود مطلع شوند و از طریق این سامانه به کلیه اطلاعات بیمه ای خود دسترسی داشته باشند.

نبوی افزود: نامنویسی غیرحضوری بیمه شدگان از طریق کارفرما نیز از اقدامات الکترونیکی اخیر سازمان تامین اجتماعی است که کارفرمایان محترم می توانند از طریق سایت این سازمان و بدون مراجعه به شعب وکارگزاریهای رسمی تامین اجتماعی از طریق درگاه https://eservices.tamin.ir نسبت به درخواست نامنویسی نیروی کار شاغل درکارگاه یا کارگاه های تحت پوشش اقدام کنند.
مهندس مهرابی رئیس اتاق اصناف همدان نیز اقدامات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی را مفید وموثر دانست و از همکاری و تعامل سازمان در رفع مشکلات واحدهای تولید و صنوف تشکر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.