×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۴

مدیریت امور نظارت و حقوقی پست بانک ایران طی بخشنامه‌ای شاخص‌های هفتگانه ارائه خدمات با کیفیت را به تمامی سطوح ستادی، استانی و شهرستانی ابلاغ کرد.

به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، در جهت بهره‌برداری از سامانه فوریت‌های اداری (فواد) و به استناد نامه شماره ۱۰۵۹۲ مورخ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ سازمان اداری و استخدامی کشور، شاخص‌های هفت‌گانه برای ارتقاء کیفیت خدمات به مردم به کلیه معاونت‌ها، ادارات کل، و مدیریت شعب استان‌ها و مناطق ابلاغ شد.

این شاخص‌ها با هدف ایجاد وحدت رویه، ارتقا سطح رضایتمندی و نظارت مستمر، تدوین شده‌اند و مدیران مرتبط در تمامی سطوح، شامل مدیر، معاون، رئیس یا معاون شعبه و رئیس حوزه، مسئول اجرای صحیح آن هستند. همچنین بازرسان مقیم و ستادی، مسئولیت نظارت مستقیم بر اجرای این شاخص‌ها را بر عهده دارند.

شاخص‌های هفت‌گانه ارائه خدمات با کیفیت:

۱٫ اطلاع‌رسانی مناسب درباره قوانین، مقررات و فرآیندهای ارائه خدمت

۲٫ اطلاع‌رسانی شفاف و به‌موقع تصمیمات مرتبط با ارائه خدمت

۳٫ آمادگی کامل تجهیزات، سامانه‌ها و ابزارهای ارتباطی مرتبط

۴٫ رعایت احترام، عدالت و کرامت انسانی در ارائه خدمت

۵٫ رعایت زمان قانونی شروع و پایان ارائه خدمت

۶٫ استمرار در ارائه خدمت و پرهیز از تعویق بدون توجیه قانونی

۷٫ استمرار در ارائه خدمت بدون وابستگی به حضور شخص خاص (مدیر یا کارمند)

بر اساس این بخشنامه، لازم است تمامی واحدهای سازمانی نسبت به اجرای دقیق و کامل این شاخص‌ها اقدام کرده و تمهیدات لازم را در جهت بهره‌برداری مؤثر از سامانه فواد فراهم کنند.

این ابلاغیه در چارچوب تحقق شعار سال ۱۴۰۴، «سرمایه‌گذاری برای تولید» و ارتقای سطح پاسخگویی و اعتماد عمومی صادر شده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.