×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۷ آبان , ۱۴۰۴

نخستین سِمی‌تئاتر آموزشی بازاریابی و فروش محصولات بانکی با رویکرد جذب مشتری، ویژه همکاران میزهای خدمت بانک دی، آغاز شد.

به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، در مراسم افتتاحیه این سِمی‌تئاتر که با حضور برات کریمی، مدیرعامل، علی اولیائی، عضو هیأت‌مدیره، فرید محمود نوه‌سی، معاون سرمایه انسانی و جمعی از مدیران ستادی و همکاران میزهای خدمت برگزار شد، برات کریمی ضمن قدردانی از برگزاری رویدادهای آموزشی مهارت‌محور و توسعه مهارت‌های مورد نیاز همکاران گفت: آموزش و توسعه مهارت‌های نیروی انسانی یکی از ارکان اساسی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های مدیریت ارشد سازمان است. هیأت‌مدیره‌ بانک دی با آگاهی از اهمیت مقوله آموزش، توجه ویژه‌ای به این مقوله دارد، به ویژه آموزش‌های تخصصی و مهارت‌محور برای همکاران شعب دارد.

کریمی توسعه میزهای خدمت را یکی از اقدامات مطلوب در بانک دی دانست و تصریح کرد: میزهای خدمت بانک دی یکی از کانال‌های ارتباطی مؤثر بانک دی برای خدمت‌رسانی به مشتریان و خانواده معزز شهدا و ایثارگران و یک پتانسیل استرتژیک در جذب منابع و سودآوری بانک است. توسعه میزهای خدمت و ارتقای کیفیت خدمات در این میزها جزوی از بنامه‌های پیشِ روی بانک دی است.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران گفت: ذینفعان اصلی بانک دی جامعه معزز ایثارگری هستند و رسالت اخلاقی و وظیفه حرفه‌ای یکایک ما تکریم این عزیزان است.

وی با اشاره به دستاوردهای ماه‌های اخیر بانک دی گفت: کاهش چشمگیر زیان انباشته، حذف اضافه برداشت از بانک مرکزی، رشد منابع، کاهش بهای تمام شده پول و کاهش مطالبات مهمترین دستاوردهایی است که نشانه آغاز حرکت بانک به سمت سودآوری است که امیدواریم با اهتمام همکاران و دعای خیر خانواده شهدا در این مسیر شاهد موفقیت‌های بیشتر بانک باشیم.

در ادامه علی اولیائی، عضو هیأت‌مدیره بانک، ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این دوره آموزشی گفت: دوره‌های آموزشی در تمامی سازمان‌ها برگزار می‌شود اما دور آموزشی اثربخش دوره‌ای است که منتج به تغییر ذهنیت و نگاه همکار پس از پایان دوره شود. تغییر نگاه به تغییر فرهنگ سازمانی منتج می‌شود و تغییر فرهنگ نیز سمت و سوی سازمان را به مسیر رشد و تعالی رهنمون می‌کند.

وی افزود: همکاران شعب و میزهای خدمت پیشانی بانک در منظر مشتری هستند و تمامی رفتارهای آنها تاثیرات زیادی بر رضایت و نارضایتی مشتری دارد و بر این اساس انتظار می‌رود خروجی نهایی این دوره‌ها افزایش رضایتمندی مشتری باشد.

اولیائی در ادامه با اشاره به تغییرات مثبت ایجاد شده در شاخص‌های عملیاتی بانک طی ماه‌های اخیر گفت: کمتر کسی در نظام بانکی تصور می‌کرد بانک دی در کمتر از ۹ ماه چنین تحولی را تجربه کند.

وی افزود: در این ۹ ماه بانک دی در اکثر شاخص‌های عملیاتی حائز رتبه برتر در نظام بانکی شد که این مرهون تلاش و همت جمعی تمامی همکاران بانک است.

وی در پایان خواستار مشارکت جمعی همکاران در ارائه ایده‌های جدید در حوزه طراحی محصول شد و گفت: تولید محصول جدید صرفاً وظیفه یک واحد خاص نیست، بلکه ایده محصول جدید باید از سوی همکاران شعب و میزهای خدمت به سمت ستاد بیاید زیرا همکاران صف بهترین و بیشترین پتانسی را برای شناسایی نقاط بکر بازار دارند.

در ابتدای این نشست فرید محمود نوه‌سی، معاون سرمایه انسانی بانک ضمن قدردانی از حضور مدیران ارشد در مراسم افتتاحیه این سِمی‌تئاتر گفت: از

ابتدای سال با تاکید مدیرعامل، توجه ویژه‌ای به آموزش همکاران شعب و میزهای خدمت داده شده است زیرا معتقد هستیم کانال آموزش یکی از بهترین و اثربخش‌ترین مسیرها برای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی شبکه گسترده همکاران از سیاست‌ها و استراتژی‌های مدیران ارشد است.

نوه‌سی با تشریح هدف این سِمی‌تئاتر گفت: مهمترین هدف این سِمی‌تئاتر، بهبود ارتباط همکاران میزهای خدمت با مشتری، به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران است که امیدوارم با مشارکت فعال فراگیران در این دوره شاهد بیشترین اثربخشی باشیم.

گفتنی است در پایان این سِمی‌تئاتر با حضور فرید محمود نوه‌سی، اسماعیل افتخاری، مدیر امور شعب و محمد شرفی، رییس اداره امور شعب استان‌ها از رضا جعفر قلی‌زاده از میزخدمت سوادکوه، هانی ذوقی از میزخدمت رامسر، حسین شیرزادخانی از میزخدمت نجف‌آباد اصفهان و ایمان فروتن از میزخدمت عظیمیه کرج قدردانی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.