×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، پذیره نویسی افزایش سرمایه شرکت دلیجان طلایی شکوه پارس (سهامی عام) با کسب مجوز از سازمان بورس اوراق بهادار تهران به مدت ٣٠ روز در شعب بانک صادرات ایران تمدید شد و مهلت خرید سهام این شرکت تا ١٢ تیرماه سال ٩٩ در شعب بانک ادامه خواهد داشت.
حق تقدم استفاده نشده سهام شرکت دلیجان طلایی شکوه پارس (سهامی عام) به منظور افزایش سرمایه شرکت که از تاریخ ١۵اردیبهشت آغاز شده بود، تا ١٢ تیرماه سال جاری ادمه دارد و در شعب بانک صادرات ایران پذیره‌نویسی می‌شود. متقاضیان می‌توانند برای خرید حق تقدم مذکور در مهلت مقرر با ارائه کد ملی به شعب بانک مراجعه کنند.
افزایش سرمایه شرکت مذکور که از محل مطالبات حال‌شده سهامداران و آورده نقدی آنان تأمین خواهد شد، سرمایه این شرکت را از ۴٠ میلیارد ریال به یک میلیون و ٧٢۶ هزار و ۶۴٠ میلیون ریال افزایش خواهد داد.
سهام این شرکت با نام بوده و ارزش اسمی هر سهم آن هزار ریال است. متقاضیان می‌توانند با واریز مبلغ مورد نظر خود به حساب ٠٢١۵٨١٢٩۴۶٠٠۵ به نام شرکت دلیجان طلایی شکوه پارس (سهامی عام) نزد بانک صادرات ایران شعبه وحدت اسلامی (کد ١٢٩)، بین یک تا ۴٠٠ میلیون سهم از حق تقدم باقیمانده این شرکت را خریداری کنند.
موضوع افزایش سرمایه این شرکت که عمدتاً در حوزه حمل و نقل ریلی فعالیت دارد، راه‌اندازی قطار لوکس مسافری با محوریت گردشگری و بر اساس مفهوم «هتل روان» است.
بانک صادرات ایران با توجه به گستردگی شعب خود در سراسر کشور و ابزارهای متنوع بانکداری الکترونیکی و غیرحضوری، ظرفیت دسترسی به انواع خدمات بانکی و مالی بازار بورس اوراق بهادار تهران را در اقصی نقاط کشور فراهم کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.