×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان جمعه دوم خردادماه با حضور در برنامه یک شهر ، ضیافت ، ضمن بیان خبر فوق گفت : این مجتمع عظیم صنعتی در عمر بیش از نیم قرنی خود همواره به مسئولیت های اجتماعی خود توجه ویژه نموده است . این شرکت در دوران دفاع مقدس به عنوان بزرگترین مجموعه کارگری کشور در آن سالها ، ۱۴ هزار رزمنده را به جبهه اعزام نمود و ۲۸۶ شهید ، ۱۴۰۰ جانباز و ۸۸ آزاده را به انقلاب اسلامی تقدیم کرد .

مدیر روابط عمومی ذوب آهن با اشاره به خدمات گسترده این شرکت به جامعه ، گفت : پیش از شیوع کرونا در ایران ، بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن ، آمادگی لازم برای مقابله با این بیماری را کسب نمود و با ۱۲۰ تخت در خدمت مردم منطقه قرار گرفت . خوشبختانه به تدریج تعداد بیماران کرونایی بستری در این بیمارستان رو به کاهش گذاشته که خبر بسیار خوبی است اما همچنان باید پیشگیری و رعایت مقررات بهداشتی با جدیت تمام انجام شود .

وی ضمن قدردانی از شرکت پویش بازرگان و شرکت های تابعه این مجتمع عظیم صنعتی به جهت مشارکت در این امر خیر افزود : علاوه بر خدمات بیمارستان ، گروه جهادی فولاد مردان ذوب آهن نیز در منطقه خدمات بسیاری برای مقابله با این بیماری ارائه داد وفعالیت های آموزشی وفرهنگی گسترده ای نیز صورت گرفت . همچنین حضور کارکنان روزکار این شرکت در محل کار محدود شد و ضمن غربالگری روزانه کلیه کارکنان ، تمام تجهیزات این کارخانه به صورت روزانه ضدعفونی گردید تا روند تولید متوقف نشود.

امیری در خصوص کمک های مومنانه این شرکت گفت : در کنار کمک های خیریه والفجر کارکنان ذوب آهن که با پشتوانه حقوق این کارکنان از سال ۱۳۶۱ آغاز به کار نموده وسال گذشته بالغ بر یک میلیارد تومان به نیازمندان کمک نمود ، ۱۵۰۰ سبد حمایتی نیز در این شرکت آماده شد که به افرادی که به دلیل شیوع بیماری کرونا  دچار مشکلات اقتصادی شده اند اختصاص یافت .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.