×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به همراه خدامراد صالحی فرماندار شهرستان لنجان ، حجت‌الله غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی و علی اصغر ذاکری هرندی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان پنج شنبه ۲۲ خرداد ماه با حضور در ذوب آهن اصفهان از خط تولید ریل ملی و همچنین شرکت تارابگین ذوب آهن اصفهان بازدید کردند .

معاون امور شهری و روستایی وزیر کشور در این بازدید و در گفتگو با خبرنگار ما تولید ریل ملی را جهت  توسعه حمل و نقل « انبوه بر» کشور به ویژه مترو بسیار مهم دانست و گفت : خوشبختانه امسال و سال گذشته مبالغ قابل توجهی اوراق مشارکت برای کمک به زیرساخت های ریلی و قطار شهری به ویژه کلان شهرها در نظر گرفته شده است که در این خصوص تامین ریل یکی از مهمترین ملزومات است .

وی افزود :  حضور ذوب آهن در تولید ریل به مدیریت شهری بسیار کمک کرده است  که این امر برای توسعه کشور اهمیت بسیاری دارد.

جمالی نژاد یادآور شد :  با تدبیر مدیران ذوب آهن اصفهان ، این شرکت در حال حاضر تولید کننده بزرگ ریل است و این وظیفه مدیران شهری است که نگاه شان به تولید داخل به ویژه ذوب آهن اصفهان باشد که یک صنعت مادر محسوب می شود .  

معاون امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به اینکه تولید ریل ملی در زمان مدیریت مهندس یزدی زاده به طور کامل انجام و فعال شد ، افزود : امیدواریم ذوب آهن اصفهان که به خوبی تولید ریل را پیش می برد ، از توسعه حمل و نقل ریلی پشتیبانی کند و این اقدام مهم برای کشور با استفاده از توان داخلی صورت گیرد .

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ، دکتر جمالی نژاد را یکی از پشتیبانان و حامیان اصلی تولید محصول استراتژیک ریل به ویژه ریل مترو در کشور دانست و گفت :  حمایت ایشان باعث شده تا کنون سه نوع ریل مورد نیاز سراسر کشور را در ذوب آهن اصفهان تولید کنیم . در این راستا تامین ریل اصفهان روتین شده و در مورد سایر شهرها هم انجام می شود و در این خصوص  هیچ گونه محدودیتی برای تامین ریل متروی مورد نیاز سراسرکشور نداریم .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.