×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ خرداد - ۱۴۰۰  
true
true
مشارکت مشتریان در استفاده از خدمات غیر حضوری قابل تقدیر است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک رفاه ضمن تبریک سال نو به کارکنان و مشتریان گفت: در پی شیوع ویروس کرونا حفظ سلامتی کارکنان و مشتریان گرامی از اولویت های این بانک بوده و در همین راستا ارائه خدمات غیر حضوری بانکی همچون اینترنت بانک، موبایل بانک، همراه کارت، تبلت بانک، همبانک و تلفنبانک رفاه و همچنین مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) به شماره ۸۵۲۵-۰۲۱ به اجرا گذاشته شد که همراهی و استقبال مشتریان را در پی داشت. 
مدیر عامل بانک رفاه کارگران افزود: مشارکت و همراهی خوب مشتریان در استفاده از خدمات غیر حضوری قابل تقدیر است و نشان از شخصیت والای مشتریان ارجمند دارد که همواره با درک شرایط، مجموعه بانک رفاه کارگران را در ارائه خدمات مطلوب یاری می کنند.
لـله گانی در پایان اظهار داشت: امیدوارم با همت و تلاش مسئولان و همراهی و همدلی هم وطنان و مشتریان گرامی هر چه زودتر این شرایط سخت و حساس را به سلامت پشت سر بگذاریم تا بتوانیم در سالی که به نام “جهش تولید” نام گذاری شده است، گام های اساسی در مسیر رشد و توسعه کشور برداریم.

true
true
true
true

true