×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک دی، در مراسمی که با حضور برات کریمی، مدیرعامل، فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره، رحیم طاهری عضو هیئت مدیره و جمعی ازمعاونین، مدیران و روسای شعب برگزار شد، ابوالفضل رضایی به عنوان مدیر امور شعب معرفی شد.
بر اساس این گزارش، در این مراسم کریمی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مسلمین جهان گفت: بانک دی در سه ماه اخیر حرکت مثبت رو به رشدی را آغاز کرده است که امیدواریم به برکت این ماه عزیز و دعای خیر خانواده معزز شهدا و ایثارگران، بانک دی به موفقیت های بیشتری در مسیر سودآوری دست یابد.
مدیرعامل بانک دی با اشاره به موفقیت های اخیر بانک در حوزه کاهش قیمت تمام شده پول، افزایش وصول مطالبات و سوددهی عملیات بانک طی چند ماه گذشته گفت: بانک دی علیرغم تمامی مشکلات اقتصادی جامعه و شیوع ویروس منحوس کرونا که تاثیر نامطلوبی بر کسب و کارها گذاشته، توانست در فروردین ماه به سوددهی برسد و به یاری خداوند متعال این روند سوددهی در ماه های آتی با شدت بیشتری دنبال خواهد شد.
کریمی، رعایت اصل مشتری مداری را رمز موفقیت و سرآمدی بانک های پیشرو دانست و گفت: بانک‌هایی در حوزه بانکداری موفق عمل کرده اند که به مشتری مداری نگاه ویژه ای داشته اند و بانک دی نیز با برخورداری از نیروهای جوان، باانگیزه، مستعد و تحصیل کرده در زمره بانک هایی است که از پتانسیل و ظرفیت بسیار زیادی برای حرکت به سوی موفقیت و سودآوری قرار دارد و این مهم با توجه ویژه به مقوله مشتری‌ مداری دست یافتنی خواهد بود.
مدیرعامل بانک دی فرآیندهای طولانی و غیراصولی را یکی از عوامل نارضایتی مشتریان و عدم تمایل به دریافت خدمات از یک بانک دانست و گفت: ایجاد ارتباط موثر میان شعب و ستاد و بازنگری در فرآیندها در راستای کوتاه کردن و آسان کردن آن علاوه بر این که موجب سرعت عمل می شود بلکه  با افزایش میزان رضایتمندی مشتریان می‌تواند مهم ترین مزیت رقابتی بانک دی محسوب شود.

کریمی با تاکید بر رعایت اصل مشتری مداری، مذاکره و ارتباط موثر با مشتریان را یکی از شیوه های موثر برای کاهش مطالبات بانک دانست و گفت: شایسته است همکاران شعب برای اینکه در زمینه پرونده های مطالباتی سریع تر به نتیجه برسند به جای اقدام حقوقی و طی کردن مراحل پیچیده قضایی با مذاکره اثربخش با مشتریان در چارچوب قوانین و مقررات بانکی برای هر پرونده راه حل منحصر به فردی در نظر بگیرند تا از این طریق مطالبات بانک با سرعت بیشتری وصول شود.
مدیرعامل بانک دی در پایان سخنانش با قدردانی از زحمات ناصر شریعتی، مدیر پیشین امور شعب که زحمات بسیاری در راستای پیشبرد اهداف بانک کشیدند، ضمن اعطای حکم ابوالفضل رضایی به عنوان مدیر جدید امور شعب گفت: رضایی از جانبازان جنگ تحمیلی است که سالیان سال در نظام بانکی فعالیت داشته که امیدوارم با بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند ایشان شاهد شکوفایی هر چه بیشتر شعب باشیم.
در ادامه این جلسه رحیم طاهری عضو هیئت مدیره با اشاره به دستاوردهای موفق سه ماهه اخیر در بانک گفت: با استقرار تیم مدیریتی، اولین اقدام، اصلاح ساختار سازمانی بر اساس اصول حرفه ای بانک داری بود و با تغییرات ایجاد شده، ساختار جدید از نظر حرفه ای بودن و چابکی هم طراز ساختار بانک های برتر ایران شد.
وی همچنین با اشاره به تاثیر اقدامات صورت گرفته در کاهش بهای تمام شده پول در بانک گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت های هیئت مدیره جدید بانک دی، حرکت در مسیر بانکداری حرفه ای و پاسخ به خواسته ذینفعان است که برای تحقق آن تلاش شده است ضمن توسعه سبد محصولات، هزینه های عملیاتی بانک کاهش یافته و سود عملیاتی محقق شود.
وی افزود: با توجه به این که یکی از کانال های جذب منابع ارزان قیمت، تقویت و رشد حساب های جاری  است، طرح های متنوعی با هدف جذب منابع ارزان قیمت و کاهش ریسک نقدینگی، عملیاتی شد که با اجرای این طرح‌ها، طی ۳ ماه گذشته، شاهد رشد منابع ارزان قیمت و کاهش بهای تمام شده پول بودیم.
طاهری، ابراز امیدورای کرد با برنامه ریزی مناسب در زمینه فروش املاک و تقسیم کار هدفمند در شرکت های تابعه بانک، آثار اقدامات صورت گرفته تا شهریور ماه در ترازنامه بانک تجلی بیشتری یابد.
در این مراسم، فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره نیز به ارائه گزارشی از عملکرد شعب در وصول مطالبات پرداخت و گفت: در زمینه وصول مطالبات و با اجرای طرح تشویقی وصول مطالبات، حدود اختیارات روسای شعب افزایش یافت تا بتوانند به اختیار خود برای وصول مطالبات اقدام کنند.
وی افزود: از همان ابتدا طرح تشویقی وصول مطالبات در دو بخش امهال و بخشودگی اجرایی شد و برای نخستین بار در قالب این طرح حدود اختیارات بخشودگی جرایم دیرکرد مشتریان مشمول به کمیته های اعتباری شعب واگذار شد تا شعب با توجه به شناخت خود از مشتری و در نظر گرفتن شرایط هر مشتری و حسب اختیارات اعلام شده برای اجرای آن اقدام کنند که نتیجه این اقدامات و برنامه‌ریزی‌های دقیق صورت گرفته برای دستیابی به اهداف این طرح، کاهش نسبت معوقات به مصارف بانک (NPL) از ابتدای دی ماه تاکنون بوده است و می‌توان امید داشت با رویکرد نوینی که در شعب ایجاد شده است، روند وصول مطالبات معوق در ماه ‍‌های آتی سرعت بیشتری پیدا کند.
رشیدی در پایان سخنانش با اشاره به ابلاغ سیاست های اعتباری بانک گفت: سیاست‌های اعتباری جدید بانک به شعب ابلاغ شده است و امیدواریم تمامی همکاران شعبه و ستاد با مطالعه آن نظرات اصلاحی و تکمیلی خود را درباره سیاست های اعتباری به هیئت مدیره منعکس کنند تا این سند حاصل برآیند اندیشه و خرد جمعی باشد.
در پایان این مراسم، رضایی، مدیر امور شعب جدید بانک ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، فرصت همکاری با بانک دی را مغتنم دانست و گفت: امیدوارم با اقدامات و تحولاتی که در این حوزه ایجاد می کنم بتوانم پاسخگوی این اعتماد باشم و گام موثری در مسیر تحقق اهداف بانک ارزش آفرین دی بردارم.
مدیر امور شعب جدید بانک دی، ایجاد قابلیت انعطاف پذیری در برابر تحول دیجیتال، دستیابی به بالاترین سطح بهره وری و تاثیرگذاری در سود پیش بینی شده (EPS)، جذب منابع ارزان قیمت، افزایش میزان وصول مطالبات، افزایش دوره های آموزشی برای تقویت مهارت های کاربردی همکاران، جوان گرایی و افزایش رضایتمندی همکاران را از مهم ترین برنامه های کاری خود اعلام کرد.
گفتنی است در این مراسم، ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند مسعود الویریان در طول چندین سال خدمت صادقانه در بانک دی برای توسعه و پیشبرد اهداف شعب، حسن کاسب به عنوان سرپرست اداره امور شعب ۱، مجتبی دهاقین به عنوان سرپرست اداره امور شعب ۲ و جواد افتخاری به عنوان رییس اداره بازاریابی و بانکداری شرکتی معرفی شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.