×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در این مراسم با تشریح طرح اقدام ملی مسکن اظهار کرد: یکی از پایه های اصلی اجرای این طرح، بانک مسکن است که بخش اعظمی از تامین مالی این طرح را به عهده دارد. خوشبختانه بانک مسکن با داشتن کارشناسان خبره به خوبی از پس تامین مالی این طرح بر می آید.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز در این مراسم در بخشی از سخنان خود بیان کرد: بانک مسکن به عنوان بانکی که قرار است بخش عمده ای از این طرح را تامین مالی کند خوشبختانه تاکنون همکاری خوبی با پروژه های بخش مسکن در استان داشته است و همواره به خوبی از عهده این طرح ها برآمده است.

رضا رضایی مدیرکل راه و شهرسازی نیز در بخشی از سخنان خود در این مراسم گفت: خوشبختانه بانک مسکن از کارشناسان و کارکنان با تجربه ای در زمینه طرح های حوزه مسکن برخوردار است و به لحاظ فنی می تواند به خوبی به این طرح کمک کنند.

مدیر شعب بانک مسکن نیز با تشریح جزئیات طرح اقدام ملی تولید و عرصه مسکن در خوزستان گفت: در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به استان خوزستان، عملیات اجرایی ساخت، هفت هزار و ۶۱۲ واحد مسکونی طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در سراسر استان خوزستان آغاز شد.

وی توضیح داد: بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان خوزستان شامل هفت هزار و ۶۱۲ واحد مسکونی می‌شود که ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد بر عهده شرکت بازآفرینی شهری ایران، سه هزار و ۴۱۰ واحد بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، یک هزار و ۵۳۸ واحد بر عهده ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و ۹۸۴ واحد بر عهده شرکت توسعه مسکن است.

نادری بیان کرد: مشخصات سایت پلان و نقشه تفکیکی اراضی ۲۵ هکتاری محل احداث یک هزار و ۶۸۰ واحدی اهواز دارای مساحت عرصه ۳۹ هزار ۲۷۰ مترمربع، ۱۹۶ هزار و ۳۵۰ مترمربع زیربنا (عیانی) است که در قالب ۱۰۵ بلوک و چهار طبقه ساخته می‌شود.

مدیر شعب استان خوزستان اضافه کرد: پروژه بعدی پروژه سه هزار و ۴۱۰ واحدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که شامل ۱۰۰ واحد در شهر آغاجاری، ۱۰۰ واحد در شهر شاوور، ۶۸۴ واحد در اکباتان شمالی اهواز، ۱۴۰ واحد در شهر ایذه ،‌۱۶۰ واحد در شهر امام دزفول، ۴۳۶ واحد در زیباشهر دزفول، ۲۰ واحد در شهر حمزه دزفول، ۵۰ واحد در شهر سالند دزفول، ‌ ۳۶۰ واحد در شهر شوشتر ،‌۱۸۰ واحد در شهر بهبهان، ‌ ۳۰ واحد در شعر شرافت شوشتر، ‌ ۴۰۰ واحد در ماهشهر ،‌۸۰ واحد در شهر میانرود دزفول، ۳۸۶ واحد در آزادگان دزفول ،‌۸۰ واحد در شوش و ۲۰۴ واحد در اندیمشک است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.